Joachim_PepSI123 Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 Hei! Jeg bare lurere på hvor mye jeg må gi for lett lappen i dag? Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 Kommer ann på om du kjører bra og klarer deg med minimalt med kjøretimer. Undersøk på trafikkskole på for pakkepris o.l Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 18. juli 2006 Del Skrevet 18. juli 2006 Jeg har hørt at den ligger på 15k, men gjør som espennyh sier og hør med diverse trafikkskoler Mvh Erling Lenke til kommentar
Antarctica Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 Her jeg bor (Sandnessjøen / Norland) Koster det 6245 kroner hvis jeg legger til alt i prislista til den lokale trafikkskolen. Det er med oppkjøring, leie av utstyr, utstedelse av førerkort, alt det obligatoriske osv. Det eneste jeg ikke har lagt til er kjøretimer, de er på 450 kroner/timen. Så det er jo di som avgjør hva lappen vil koste.Det skal ikke være så stor prisforskjell rundt i landet, utenom storbyene da (?) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå