Pennywise Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 Etter at gamesmix ble lagt ned, er jeg litt usikker på hvor jeg skal bestille "Prey" fra. Den eneste med ok priser jeg kommer på, er cdon. Men så vidt jeg vet, er det svenske cover på disse spillene. Så, noen anbefalinger på spillsjapper hadde vært flott! Lenke til kommentar
Falcon_ Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 Du kan ta en titt på denne siden: gamezone.no Lenke til kommentar
Pennywise Skrevet 12. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2006 (endret) Interessant. Hvilken betalingsmåte bruker de? Er det mulig å få sendt regningen med, eller er det kontant betaling med visa? Og viktigst av alt, hvor raske er de? Endret 12. juli 2006 av Pennywise Lenke til kommentar
finfyr Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 Betalingsmåter Vi sender ut på betaling med kredittkort eller i postoppkrav. Vi sender bare varer innenfor Norges grenser. Lenke til kommentar
Wollis Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 Interessant. Hvilken betalingsmåte bruker de? Er det mulig å få sendt regningen med, eller er det kontant betaling med visa? Og viktigst av alt, hvor raske er de? 6481114[/snapback] Jeg handlet fra dem da jeg forhåndsbestilte WoW-CE. Jeg betalte med VISA-kort den gang. Spillet ble levert en uke etter lansering, men jeg ble raskt informert på e-post om at det ikke var Gamezone sin skyld da Blizzard ikke hadde levert bestilt antall. Jeg fikk inntrykk av at Gamezone gjorde det de kunne for at jeg skulle få spillet kjappest mulig. Kom i postkassen min 2-3 dager etter at pakken forlot Gamezone. Alt i alt var det en positiv erfaring. Wollis Lenke til kommentar
Pennywise Skrevet 20. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2006 Jeg endte opp med gamezone, og må si meg meget fornøyd. De sendte spillet så fort som overhodet mulig, og med pakken fikk jeg et par demo-disker. Anbefales på det sterkeste! Lenke til kommentar
Brian Skrevet 20. juli 2006 Del Skrevet 20. juli 2006 hmm, kansje jeg også skal bestille fra denne siden, cdon hadde jo ikke flatout 2 og toca race driver 3 til pc som jeg var på utkikk etter. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 20. juli 2006 Del Skrevet 20. juli 2006 En god emnetittel er en tittel som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese tittelen. Emnetittelen i denne tråden er ikke god nok, om ikke dette blir endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden omhandler vil denne bli stengt! Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Tråden bryter også med tre-ords-regelen. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Vennligst ikke kommenter dette innlegget, men rapporter gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.) Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 23. juli 2006 Del Skrevet 23. juli 2006 Trådstarter har ikke endret emnefelt etter forespørsel fra moderator, samt at han/hun uansett har funnet en norsk spillshop som dekker kravene. Stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg