Footy Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 Sorry å lage en tråd slik, men dette hasker virkelig da jeg evnt må returnere kortet i morgen. Jeg pleide å se film fra pc'en på TV konstant før, funka fett. Jeg Hadde et ATI 9800pro før, det tok kvelden. Kjøpte så et Nvidia Geforce 6600 GT som erstattning. først kunne jeg ikke koble Pc'en til TV'en i det hele tatt da det viste seg at jeg hadde fått VIVO utgang. Den lange S-Video kabelen fra Pc'en til TV'en passa ikke. Jeg ringte PCUtstyr.no og de sende meg en overgang. Jeg har fulgt alle linker som står i denne TOPICEN og fulgt alle guide om Nvidia instailling OSV, men fortsatt ingen farger..... Hjelp? Takk Lenke til kommentar
MortenGj Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 Har du endret til 50Hz som TV'en kjører på? Dette kan ha vært default på det gamle kortet men på det nye er det nok 60Hz som er default, det kan resultere i at du ikke får farger. Bare en tanke, langt i fra sikker. Lykke til uansett! -MortenGj Lenke til kommentar
Footy Skrevet 12. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2006 (endret) vel det ser ut til at du har rett, den står på 60hz, men finner ikke noe sted å skru den ned til 50... Der jeg da skal kunne velge har jeg bare valget mellom 60hz... og, vel... 60hz Men spiller det noen rolle når man har en 100hz TV? Endret 12. juli 2006 av Footy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå