Gå til innhold

Problemer med Geforce GT6600. HASTESAK

Footy

Anbefalte innlegg

Sorry å lage en tråd slik, men dette hasker virkelig da jeg evnt må returnere kortet i morgen.

Jeg pleide å se film fra pc'en på TV konstant før, funka fett. Jeg Hadde et ATI 9800pro før, det tok kvelden.

Kjøpte så et Nvidia Geforce 6600 GT som erstattning. først kunne jeg ikke koble Pc'en til TV'en i det hele tatt da det viste seg at jeg hadde fått VIVO utgang. Den lange S-Video kabelen fra Pc'en til TV'en passa ikke. Jeg ringte PCUtstyr.no og de sende meg en overgang.

Jeg har fulgt alle linker som står i denne TOPICEN og fulgt alle guide om Nvidia instailling OSV, men fortsatt ingen farger.....

Hjelp?

Takk

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har du endret til 50Hz som TV'en kjører på? Dette kan ha vært default på det gamle kortet men på det nye er det nok 60Hz som er default, det kan resultere i at du ikke får farger. Bare en tanke, langt i fra sikker. Lykke til uansett!

-MortenGj

Lenke til kommentar

vel det ser ut til at du har rett, den står på 60hz, men finner ikke noe sted å skru den ned til 50... Der jeg da skal kunne velge har jeg bare valget mellom 60hz... og, vel... 60hz :ermm:

Men spiller det noen rolle når man har en 100hz TV?

Endret av Footy
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...