voüshvaggi fyrsten Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 Når maskin min låste seg her om dagen var det nødvendig å innstallere Windows på nytt. Problemet er det at jeg komme meg ikke på internett for å oppdatere til SP2 osv.. Det jeg ikke skjønner er når jeg har reinnstallert Windows tidligere så har nettet kommet av seg selv. Kan det være at jeg har gått fra trådløst bredband til ADSL? Lenke til kommentar
no_viking_no Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 Det jeg ikke skjønner er når jeg har reinnstallert Windows tidligere så har nettet kommet av seg selv. Kan det være at jeg har gått fra trådløst bredband til ADSL? hva mener du med "trådløst bredband til ADSL"..... ? mest sannsynlig mangler du driver til nettverkskort. driver finner du sikkert på CD som fulgte med maskin..... Lenke til kommentar
voüshvaggi fyrsten Skrevet 13. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2006 Det jeg ikke skjønner er når jeg har reinnstallert Windows tidligere så har nettet kommet av seg selv. Kan det være at jeg har gått fra trådløst bredband til ADSL? hva mener du med "trådløst bredband til ADSL"..... ? mest sannsynlig mangler du driver til nettverkskort. driver finner du sikkert på CD som fulgte med maskin..... 6480826[/snapback] Det jeg mente med trådløst bredbånd var at en sender sendte signal trådløst til en boks på veggen til huset, og det var en annen leverandør, men jeg har sikkert bare misforstått.. skal sjekke drivern til nettverkskortet ja takk for svar! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå