Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Azureus funker kun i 10 minutter

Anbefalte innlegg

På min bærbare funker Azureus helt fint, i 10 minutter. Da forsvinner også internetten helt. Hvis jeg derimot ikke kjører Azureus fungerer internetten helt normalt, så lenge jeg vil. Dette synes jeg er veldig rart ettersom Azureus funker helt fint på vår stasjonære hjemme. Hva kan problemet være??

Jeg bruker den samme internettkabelen som på vår stasjonære. Når jeg har tilgang til trådløst nettverk (noe jeg ikke har hjemme) fungerer alt normalt på min bærbare

Endret av mopedjonners
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Brannmur på pcen, NAT på router, etc etc.. prøv å beskrive problemet litt mer detaljert.

6480744[/snapback]

Har prøvd å skru av viruskontroll og brannmur. Vi bruker en vanlig telenor adsl boks. Er ikke kyndig nok til å forklare problemet mer utdypende. Synes uansett at det er litt rart at det fungerer i 10 minutter hver gang, for så å forsvinne helt.

Lenke til kommentar
Hei!

Forsøk andre drivere til nettverkskortet.

Forsøk en annen BitTorrent-klient.

Hilsen,

efikkan.

6480775[/snapback]

Vil det funke? Den driveren jeg har nå fungerer jo helt fint til jeg har latt azureus stått på i noen minutter. Vil helst ikke bytte BitTorrent klient. Azureus er og blir det raskeste (når den funker)

Endret av mopedjonners
Lenke til kommentar
Begrens antall connects globalt til f.eks 50 og max upload til 70%.

Hvis man har for mange connects vil det krasje.

Får du problemer ennå, så reduser antall connects til f.eks 30 og prøv igjen.

6482259[/snapback]

Her er svaret ja. Jeg ville faktisk begrenset uploaden enda litt til men det er antall connections som knekker deg. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...