Xarus Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 Hallios .. Jeg tenkte at i denne posten så skal du sette opp din top 10 liste av de beste låtene du har hørt .. all musikk er tilatt !! .. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 Starta å lage en liste, men takla ikke å velge ut 10 sanger. Lenke til kommentar
Xarus Skrevet 12. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2006 Hehe.. nei, jeg har ikke tenkt å plage noen... Men hvis du sitter oppe og ikke gjør noe, kan man jo hive seg ned foran PC`n å lete litt i musikk mappa:) Lenke til kommentar
KissaMcDuck Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 Jeg holder meg til hip-hop, helt umulig å lage en slik liste uten begrensing Ok, ingen pirking nå, jeg slenger egentlig bare ut 10 tilfedige: Sugarhillgang- Rappers Delight Dre & Snoop- Nuthin but a G-thang Method Man- Bring the pain Biggie- Gimme the loot Mobb Deep- Shook ones prt 2' Big Pun- Twinz ft. Fat Joe Pharaoe Monche- Simon Says Nas- hva som helst fra Illmatic Big L-Ebonics A Tribe Called Quest- Hmm, sier bare Low end theory jeg.. Raekwon- Incarcerated Scarfaces Lenke til kommentar
sweetness Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 Hallios .. Jeg tenkte at i denne posten så skal du sette opp din top 10 liste av de beste låtene du har hørt .. all musikk er tilatt !! .. 6480644[/snapback] Ikke finn på å legge ut en liste selv Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 Wow. Tjuende gangen dette temaet er oppe? Tredevte? Totalt håplaust spørsmål uansett, kan ikkje skjønne at nokon klarar å lage seg ei topp-10 liste, i alle fall ikkje om ein er ein smule over middels musikkinterressert. Lenke til kommentar
KissaMcDuck Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 [slett]Herregud, lag ei liste eller hold kjeft , kan jo evt gjøre som meg å slenge opp 10 sanger du syntes er kjempebra. Personlig elsker jeg å lage lister, naiv-super stil[slett/] Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 Wow. Tjuende gangen dette temaet er oppe? Tredevte?Totalt håplaust spørsmål uansett, kan ikkje skjønne at nokon klarar å lage seg ei topp-10 liste, i alle fall ikkje om ein er ein smule over middels musikkinterressert. 6482678[/snapback] Støttes. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå