Gå til innhold

Ny Xbox 360 med HD-DVD spiller og mye mere

Straffa

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Men forskjellen er likevel veldig markant!

6762277[/snapback]

forskjellen er vel at på listen over HD DVD så står flere av aktørene x3 på lista.. sikkert flere ganger og

se for eksempel NEC, NEC enterprise, NEC lmtd.

dette er selvfølgelig for å få den ynkelige lista til å se lengre ut.. latterlig

Lenke til kommentar

utifra den lista kan man mer eller mindre bare si at HD DVD er eid..

man ser helt klart at aktørene på BR siden har mye mer feste i det aktuelle markedet, uten tvil.

HDDVD har også noen viktige støttespillere, men slik det ser ut nå, så er det ren ønsketenkning at de på noen som helst måte kan få overtak når BR og ps3 exploderer på markedet.

klokken tikker.. og HDDVD kommer ikke noe nærmere..

jeg tipper at de har støtte nok til å prøves på markedet ett år.

labre salgstall og usikker fremtid, for å ikke snakke om BRD, vil midlertid gjøre at de få viktige aktørene som er igjen i HDDVD- campen vil få kalde føtter å trekke seg.

vi har jo sett litt småtendenser på kalde føtter allerede, er ikke lenge til resten vil feige ut ;)

Lenke til kommentar
[blah blah blah...

bottom line: slutt å snakke halvsannheter..

iallefall nyanser ting litt mer, lett å misforstå hva du mener skjønner du  :mad:

6759911[/snapback]

Hvilke halvsannheter?

Og hva vil du jeg skal nyansere min gode mann? :)

Dr Peedee

6760050[/snapback]

jeg vil at du skal fortelle oss hvorfor HDMI teoretisk gir høyere båndbredde ved overføring av informasjon og hvorfor det teoretisk har høyere integritet og kvalitet på signalene, i forhold til component.

og ikke at noen folk oppfatter component som bedre.

hvem skulle det dessuten vært? 80 åringer?

det er ingen tvil om at på nyere tv'er så er HDMI en klar fordel

fakta, ikke bias mann

Lenke til kommentar
[blah blah blah...

bottom line: slutt å snakke halvsannheter..

iallefall nyanser ting litt mer, lett å misforstå hva du mener skjønner du  :mad:

6759911[/snapback]

Hvilke halvsannheter?

Og hva vil du jeg skal nyansere min gode mann? :)

Dr Peedee

6760050[/snapback]

jeg vil at du skal fortelle oss hvorfor HDMI teoretisk gir høyere båndbredde ved overføring av informasjon og hvorfor det teoretisk har høyere integritet og kvalitet på signalene, i forhold til component.

og ikke at noen folk oppfatter component som bedre.

hvem skulle det dessuten vært? 80 åringer?

det er ingen tvil om at på nyere tv'er så er HDMI en klar fordel

fakta, ikke bias mann

6762867[/snapback]

Skal jeg nyansere dine påstander, var det det du mente? Det greier du nok fint selv.

Dr Peedee

Lenke til kommentar

Håper dere begge er klar over hva slags diskusjon dere egentlig har startet her. dere kan like godt ta den på PM fordi det har blitt så mye frem og tilbake mellom dere at det er utrolig kjedelig å bare se inn på denne tråden her. Slutt å ødelegg tråden.

Hvem som støtter hva betyr også nada når listen trekkes lengre enn den de to som gjelder de som bare støtter det ene formatet. På de to skjulte listene har jeg aldri hørt om minst 80% av selskapene. Vent og se hva som blir det neste store, ingen av dere to kan diskutere den eller andre til å vinne uansett.

Lenke til kommentar

Det var vel mange av de "store" som støttet UMD også. Det gikk jo bra....

Blu-ray får kanskje en salgsøkning når PS3 kommer og en del vil ha en HD film, men etter stormen har lagt seg så er det ikke sikkert at vi vil se en varig framgang for Blu-Ray. Forhåpentligvis tar filmindustrien til fornuft og velger samarbeid og kundevennlighet framfor konkurranse.

Lenke til kommentar
Håper dere begge er klar over hva slags diskusjon dere egentlig har startet her. dere kan like godt ta den på PM fordi det har blitt så mye frem og tilbake mellom dere at det er utrolig kjedelig å bare se inn på denne tråden her. Slutt å ødelegg tråden.

Hvem som støtter hva betyr også nada når listen trekkes lengre enn den de to som gjelder de som bare støtter det ene formatet. På de to skjulte listene har jeg aldri hørt om minst 80% av selskapene. Vent og se hva som blir det neste store, ingen av dere to kan diskutere den eller andre til å vinne uansett.

6762922[/snapback]

Det er forsåvidt greit det du sier. Jeg argumenterte ikke for noen "vinner" i forhold til BlueRay HD-DVD da begge kan kjøre signaler ut via HDMI og/eller komponent uansett. Og det var HDMI vs Komponent som var det siste som ble en smule off topic dratt i disuksjonen her.

Nå ender svært så mange av trådene her på forumet langt ut i det blå at man nesten ikke husker hvilken tråd man for øyeblikket poster i. Og det var vel det som skjedde meg nå, og beklager det til de andre som kjedet seg med det.

Dr Peedee

Lenke til kommentar
Men forskjellen er likevel veldig markant!

6762277[/snapback]

forskjellen er vel at på listen over HD DVD så står flere av aktørene x3 på lista.. sikkert flere ganger og

se for eksempel NEC, NEC enterprise, NEC lmtd.

dette er selvfølgelig for å få den ynkelige lista til å se lengre ut.. latterlig

6762782[/snapback]

Hmm? Det er vel kanskje fordi det er forskjellige selskaper?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...