Gå til innhold

Ny Xbox 360 med HD-DVD spiller og mye mere

Straffa

Anbefalte innlegg

The current XBox 360 WILL NOT be getting a new "built-in" HD-DVD player, however the new XBox "360" AV will.

This is a new unit, to exist alongside of the current XBox 360 line. New features:

Plays All XBox 360 titles

250 gb HD

HD PVR functionality

Live Anywhere support - Server Support

Wireless Hub "Built-In"

Built-In HD-DVD player

HDMI Output

Connection to other Live Anywhere "Xbox" Branded devices - even over internet.

Out for this Christmas to compete with Sony PS3 - pricing undetermined but within $100 of the PS3 is assumed. (Hopefully below)

Link

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Uansett, dette er bare spekulasjon og rykter. Så jeg ville ikke holdt pusten for lenge.

Men uansett, så er det et skikkelig sleivspark til Sony hvis denne SKUen blir lansert samtidig som PS3.

Jeg synes selv det er litt tidlig men, what the hell... Jeg kjøper den med en gang. Blar lett opp 4-5000 for den saken, med de specsa der.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741

De kommer jo helt sikkert til å lansere en xbox deluxe etterhvert så om ikke ryktene er sanne så kommer det sikkert noe lignende. Hvis prisen vil ligge på ps3 nivå, hvorfor skal man da ville kjøpe en 360 når ps3 kommer med bedre graikkort og prosessor? :hmm:

Lenke til kommentar

Eg kommer nok til å holde på min 360 regular til siste sekund. Eg er sugen på å kjøpe meg ein god 32" HDTV i sommer, etersom pengene er der snart :whistle: Men kansje like lurt å vente eit år til for å får meir bang for the bucks. I tilleg så er jo HD-filmer meir utbredt ;)

Lenke til kommentar

Hvis det kommer en slik Xbox 360 så blir jeg rett og slett forbanne på Microsoft. Jeg har kjøpt premium utgaven, og forventer at de ikke skal slippe en ny versjon av konsollen som på en måte utdaterer min Xbox 360 noe så sinnsykt.

HDMI, 250 GB harddisk og innebygget HD-dvd. Skjer det så er Xbox 360 min siste konsoll fra MS.

Lenke til kommentar
Hvis det kommer en slik Xbox 360 så blir jeg rett og slett forbanne på Microsoft. Jeg har kjøpt premium utgaven, og forventer at de ikke skal slippe en ny versjon av konsollen som på en måte utdaterer min Xbox 360 noe så sinnsykt.

HDMI, 250 GB harddisk og innebygget HD-dvd. Skjer det så er Xbox 360 min siste konsoll fra MS.

6483930[/snapback]

Hmm?

Sony gjorde jo akkurat det samme med sin PSX, så jeg ser ikke helt problemet. En PVR trenger strengt tatt større HDD og inkluderingen av HD-DVD er jo bare fordi den da er mye billigere å produsere.

Konsollen din blir jo ikke noe dårligere fordi denne kommer ut...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...