Engen_2k Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 (endret) Når jeg bruker "entertainment mode" låser/klikker det. men aldri i "game mode" for det som da har erfaring med dette koret veit de at det er en del ting man kan gjøre, men mange ting kan jeg bare trykke på i "entertainment mode" før det skjerer seg. Det andre som før det til og skjere seg der er at jeg stiller mye på forsjelige ting som f.eks. bass diskant eq og sånt. Så da spørr jeg dere om det er noen forslag til ting jeg kan gjøre Endret 12. juli 2006 av Engen_2k Lenke til kommentar
WaterMarked Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 Sjekk om det er rester etter driverer til gammelt lydkort. Sikkert dumt spørsmål,men har du prøvt å instalere det på nytt? Viss ikke gjør det. Gi meg beskjed om noen av disse tipsa hjelper. Og en annen ting,gå på creative si side og let etter svar på forumet,du kan finne mye nyttig informasjon dr. Lenke til kommentar
Engen_2k Skrevet 13. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2006 Var vist bare og reinstalere driverne hehe tenkte på at det kunne hjælpe, men så tenkte jeg at det sikkert var noe annet jaja takker ivertfall for hjelpen (trengte den) Lenke til kommentar
Engen_2k Skrevet 13. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2006 (endret) OPS!! jeg forhastet hvist at problemet var løst Låste seg ikke med en gang etter at det var lagt og jeg teste litt, men nå gjorde det det Men har enda ikke sett på forumet til creativ, skal ta en titt der nå og håper på det beste Jeg veit jeg har andre lydkort drivere på datan fordi jeg har et til som er integrer, men det bruker jeg jo ikke så det skal vel ikke ha noe og si? Endret 13. juli 2006 av Engen_2k Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 (endret) Hei! - Fjern drivere for det innebyggde lydkortet. - Restart PC'en, og fjern din innebyggde lydkort fra BIOS. Etter det, så lar du PC'en komme seg inn på Windows. Slett alt som har med Creative å gjøre fra din PC fra Kontrollpanel -> Legg til-/Fjern Programmer. Slett så Creative-mappen fra din PC, lokalisert i C:\ som jeg forventer. Last ned så den nyeste driveren fra Creative for X-Fi, nemmlig her. Velg den øverste driveren som da er den nyeste. - Putt inn din X-Fi CD som medfølgte. - Innstaler så de nødvendige programmer, men velg at du skal ha custome innstalasjon for å innstalere. - Det du skal gjøre da, er å huke av innstalasjon for driveren fra CD'en. - La alle programmene gjøre seg ferdige. - Etter det er ferdig, ikke restart PC'en. Du skal nå åpne den nye nedlastede driveren din. La den innstalere seg og gjøre seg ferdig. Restart så etter dette. Dette skal gjøre susen. Endret 13. juli 2006 av onyX Lenke til kommentar
9hdoksaet4 Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 Du har vel deaktivert det integrerte? Ellers lager du nok krøll i Windows. At du har driverne til begge innstallert skal ikke ha noe å si. Selv bruker jeg det integrerte nå, pga at Vista ikke har drivere til mitt Audigy-kort, og derfor ikke vil spille av mediafiler heller. Men jeg har ikke avinnstalert driverne til Audigy-kortet, siden jeg kan bruke begge kortene problemfritt i XP. Lenke til kommentar
Engen_2k Skrevet 13. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2006 Hmm ok, det håper jeg kommer til og fiske det trudde ikke 2 lydkort hadde noe og si siden det er lagd sånn at man kan bytte på dem i windown og sånt sier ifra når det er testet ut Lenke til kommentar
Engen_2k Skrevet 13. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2006 ser ut som det holdt og uninnstalere driverne til det integrerte koret Men finner ikke det integrerte koret i bios. Det er jo ikke noe stort problem, men er litt irriterene når windows maser om det skal finne drivere til det. Så hvor i bios går jeg? Lenke til kommentar
Engen_2k Skrevet 15. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2006 jaja andre gnag jeg trudde det hadde blitt fiska, men skal teste hele den regla du kom med onyX annen ting jeg har finni ut er at det bare skjer når lydkoret er varmt. derfor jeg sa at det hadde blitt fiksa.... jeg syns det er litt rart at det blir varmt men det kommer kansje en del varm luft fra skjerkoret, også er det ikke så stor stor luftstrøm der, så blir sikkert en vifte der etterhvert og Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 15. juli 2006 Del Skrevet 15. juli 2006 Følg oppskriften som jeg skrev ovenfor! Den vil nok funke. Når det gjelder varme, sørg for at det er kjølig i kabinettet ditt. Spesiellt nå som det er sommer og husene er litt varmere. Lykke til! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå