smartingen Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 Hei, jeg lurte på om det fortsatt er noen som spiller joint operations eller delta force...hadde hvert kult hvis noen gjor! Lenke til kommentar
-sparks- Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 Jeg spilte det før, men så ble jeg lei av å løpe 4 mil og så dø av ett skudd sikkert morsomt hvis du har skills til det Lenke til kommentar
Janni Skrevet 12. august 2006 Del Skrevet 12. august 2006 Vi er høyst aktive på Joint Operations. Spillte 8 kamper i juli, og totalt 123 kamper til nå. Sjekk ut HPH Norway Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 12. august 2006 Del Skrevet 12. august 2006 Hender jeg tar noen runder Escelation.. Det er jo utrolig morsomt Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 Så det er fortsatt folk som spiller? Må vel kanskje installere det igjen. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 14. august 2006 Del Skrevet 14. august 2006 På tide å tørke støvet og ta spillet fram igjen. Så det finnes til og med klaner. Kanskje jeg brude joine . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå