Gå til innhold

Islam - hvorfor hatet av mange på forumet?

Anbefalte innlegg

Nordmenn i utlandet er absolutt ikke irrelevant, da det viser at det ikke bare er muslimer som ikke integrerer seg i samfunnet. Se på Spania F.eks, mange nordmenn som har flyttet dit og lever der i dag, men kun en minoritet av dem kan det spanske spr[k skikkelig, og de fleste sitter utenfor rimi i norske ghettoene sine og snakker norsk med andre nordmenn. Det jeg vil frem til er at det er helt normalt at folk henger med andre av sit folkeslag, det er ikke noe muslimene har funnet på.

6488956[/snapback]

Og så lenge det ikke er deg og meg (skattebetalerne) som betaler, er det helt OK. Så vidt jeg vet er ikke nordmenn i utlandet noen stor sosialutgift for landet de bor i. Snarere en inntekt.

6489160[/snapback]

Så det er kun de muslimene som ikke tjener sine egne penger som er problemet? Eller er det et problem når nye innbyggere i et land ikke ønsker å integrere seg, skaper ghettoer og ikke blir en del av sitt nye samfunn?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Og så lenge det ikke er deg og meg (skattebetalerne) som betaler, er det helt OK. Så vidt jeg vet er ikke nordmenn i utlandet noen stor sosialutgift for landet de bor i. Snarere en inntekt.

6489160[/snapback]

Så det er kun de muslimene som ikke tjener sine egne penger som er problemet? Eller er det et problem når nye innbyggere i et land ikke ønsker å integrere seg, skaper ghettoer og ikke blir en del av sitt nye samfunn?

6489230[/snapback]

Hvis de gjør et ærlig arbeid, betaler sin skatt og oppfører seg bra, så har ikke jeg egentlig noe sterkt behov for å tvinge dem til å bli "norske". Gjennom arbeid og samfunnsdeltakelse vil en slik integrering du snakker om skje uansett.

Lenke til kommentar
Jeg har flere ganger kommet borti folk her på diskusjon.no, som misliker Islam. De ser rett og slett på Islam som om det skal være no dritt - noe jeg kaller mangel på respekt. 

Når Islam bl.a kommer på lista av de mest irriterende tingene, til brukere, synes jeg det går litt for langt. jeg synes det er galt å mene Islam som en helhet er no "mindre bedre" enn andre religioner.

Jeg vil nå be om grunner til slike synspunter, til de som har det. Jeg vil også be dere legge innleg som reflekterer dette emnet, og om det bør være lov til å si slikt om andre religioner. - Kan ikke dette kalles blasfemi?

Islam oppfordrer til drap på ikke-muslimer, og de ivrigste tilhengerne gjør nettopp dette - kriger mot de vantro. Angrepene mot New York, London, Madrid, Bali osv. er slike angrep, og islam står bak. Islam er også en primitiv religion som hater Vesten, velstand og frihet, og søker å hindre folk i å tenke rasjonelt ved f.eks hindre dem i å spise svinekjøtt og drikke alkohol.

At disse tingene er sanne vet alle.

Endret av T.F.T
Lenke til kommentar
Venezuela F.eks

6487603[/snapback]

Og Hugo Chávez som skal være raddisene sitt kroneksempel..

6489408[/snapback]

Nå er jeg verken raddis eler Chavez tilhenger. Jeg støtter ikke statsledere som forandrer grunnloven i landet for å få sitte i lengre perioder.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...