Nitrius Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 (endret) Har lenge tenkt meg å kjøpe en mp3 spiller, men aldri fått kjøpt en. Så har det seg slik at det er 3 mp3 spillere som er intressange for meg i dette øyeblikk og de er: Creative Zen Vision:M Meizu M6 iRiver E10 MPIO HD400 Sandisken har så og si alt jeg trenger og jeg har hørt godt om den. Creative sin har også det jeg trenger plus mye lagrings plass, men er litt redd for at den er i det største laget. Meizu M6 er en spiller jeg nettopp leste litt om, vet egentlig ikke så mye om den, men den ser flott ut Det jeg er på jakt etter er en mp3 spiller med god lyd, radio, ikke for stor å klompete, skal ikke koste mer enn 2500kr. Det er vel det. Håper på litt hjelp. Edit: Fjernet SanDisk sin spiller og la til Iriver sin nye E10 mp3spiller, noen som har erfaringer med den? Edit2: La til MPIO HD400 billig spiller med 8gb, har bare hørt godt om den så langt og må si den frister mest av alle til nå.. Endret 13. juli 2006 av Nitrius Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 Så vidt jeg vet har ikke Sandisk E2xx serien FM radio i EU modellen, bare så du forsikrer deg om det stemmer før du kjøper den. Creative er flott, men litt stor og tung etter min smak. Den tredje du nevner har jeg ikke hørt om. Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 12. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2006 Så vidt jeg vet har ikke Sandisk E2xx serien FM radio i EU modellen, bare så du forsikrer deg om det stemmer før du kjøper den. Creative er flott, men litt stor og tung etter min smak. Den tredje du nevner har jeg ikke hørt om. 6480557[/snapback] Hvor har du hørt at Sandisk sin E2XX serie ikke har radio her i europa? Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 Hvor har du hørt at Sandisk sin E2XX serie ikke har radio her i europa? 6480631[/snapback] Bare i denne testen av Sandisk E250, men om det som står på DinSide stemmer vet jeg ikke. http://www.dinside.no/php/art.php?id=310645 Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 12. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2006 Hvor har du hørt at Sandisk sin E2XX serie ikke har radio her i europa? 6480631[/snapback] Bare i denne testen av Sandisk E250, men om det som står på DinSide stemmer vet jeg ikke. http://www.dinside.no/php/art.php?id=310645 6480680[/snapback] Det der var rett og slett kjipt, jaja takk for påminnelsen =) Lenke til kommentar
eNt Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 For det første er ikke en mp3 spiller en PERSON det er en ting, ergo: Hvilken mp3 spiller. (Jeg driter i hvor du bor og hvilken dialekt du har, på bokmål er det HVILKEN, og inget annet som skal brukes.) Til saken: JEg ville helt klart valgt Creative Zen Vision:M... aldri hørt om de to andre engang. Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 eNt: Jeg synes ikke man skal henge seg opp i rettskriving på et forum, da får man ikke gjort annet. Til trådstarter: Jeg synes valg av MP3 spiller bør starte med hvor mye lagringsplass og funksjoner du trenger og hvor mye vekt du vil akseptere uten at det bli for mye å drasse på. Hvis du vil ha mye plass må du ha harddisk som i Creative spilleren, og da blir den litt tyngre enn om du klarer deg med en flash basert spiller. Mitt valg falt på en liten spiller med radio, en Asono AB600 med 1GB minne til 700 kroner. Jeg har også prøvd en Creative Vision:M som en i familien har, og den er utvilsomt mye bedre på alt unntatt størelse og vekt. Jeg skulle ha en liten spiller med radio jeg kunne ha i skjortelomma uten å merke at den er der, og 1GB holder for mitt behov. Modellene du listet opp er ganske forskjellige. Finn ut hva du trenger og les noen tester så finner du sikkert en modell som passer ditt behov. Lykke til med valget:) Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 12. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2006 Takk for godt svar Mythos =) Skal prøve å gjøre som du sier, men det kan hende at det dukker opp noen spørsmål underveis. eNt: beklager så mye, er desverre ikke altid jeg gidder å lese over hva jeg skriver, de fleste forstår hva jeg vil frem til så da er ikke så farlig, uansett feilen er rettet opp og takk for tipset. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå