BlackDeath Skrevet 14. juli 2006 Del Skrevet 14. juli 2006 Jeg har en Synology, den er treg, den går ned og den er ustabil. Men jeg har en tidlig versjon og det er mulig den du ser på er bedre. Kent Lenke til kommentar
Bootsy Skrevet 14. juli 2006 Del Skrevet 14. juli 2006 Jeg har ikke hatt problemer med at min er ustabil. De slapp nettopp oppdatert programvare til de eldre modellene (med endel nye funksjoner også), finner det på http://www.synology.com/enu/support/download.php Lenke til kommentar
BlackDeath Skrevet 14. juli 2006 Del Skrevet 14. juli 2006 Bootsy hvilken versjon er det du har? Sliter med at den krasjer, og at den er treg... Jeg har versjon DS-101, som kjører IDE disk. Hvilken versjon kjører du? Har du IDE eller SATA? Takk for tips om oppgradert firmware, oppgraderer når jeg kommer hjem fra jobb!! Kent Lenke til kommentar
Bootsy Skrevet 14. juli 2006 Del Skrevet 14. juli 2006 Jeg har DS-101 jeg og, den første modellen med IDE. Jeg bruker min primært til backup, hastigheten betyr ikke all verden for meg. Den har vært dønn stabil siden jeg fikk den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå