Lakus Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 Har lastet ne Gmod og Digital paintball, men får de ikke t il og virke, kommer ikke noe third party liste eller noe.. Hvordan innstallerer man og får det til og viurke... noen som har en guide eller noe? Lenke til kommentar
eNt Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 Har du HL1? Isåfall må du ha HL1 om jeg ikke husker feil. Lenke til kommentar
neadii Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 (endret) Gmod = Garrys Mode? Hvis det er third-party mode til HL2, så må du putte alle filene du laster ned her: Steam\SteamApps\SourceMods, er ikke 100% sikker, men jeg er ganske sikker Hvis dette er riktig blir stedet du har innstallert modden på slik når du har innstallert: Steam\SteamApps\SourceMods\<navn på modden> edit: Hvis det er third-party mode til HL1 må du innstallere her: Steam\SteamApps\din bruker\half-life. Og når du har innstallert blir det slik: Steam\SteamApps\din bruker\<half-life\navn på modden> Endret 12. juli 2006 av neadii Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 12. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2006 Gmod = Garrys Mode? Hvis det er third-party mode til HL2, så må du putte alle filene du laster ned her: Steam\SteamApps\SourceMods, er ikke 100% sikker, men jeg er ganske sikker Hvis dette er riktig blir stedet du har innstallert modden på slik når du har innstallert: Steam\SteamApps\SourceMods\<navn på modden> edit: Hvis det er third-party mode til HL1 må du innstallere her: Steam\SteamApps\din bruker\half-life. Og når du har innstallert blir det slik: Steam\SteamApps\din bruker\<half-life\navn på modden> 6480345[/snapback] ok takk, men Gmod til HL2 virker ikke liekvel... hmmm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå