sjefen_ Skrevet 16. oktober 2002 Del Skrevet 16. oktober 2002 Har søk litt rundt, må kjøpe meg noen nye hodetelefoner... Lest at Sennheiser sine skulle være bra, noen som vet et sted der de selger Sennheiser HD497 billig?? Eventuelt noen som vet om noen andre bra ??(som ikke er alt for dyre da, er jo ikke lagd av penger) Arrggghhh, de gamle som fulgte med en walkman knakk..... Lenke til kommentar
swanky Skrevet 16. oktober 2002 Del Skrevet 16. oktober 2002 Vel, jeg vet ikke hvor du bor, men jeg fant disse i vanlige hifi-butikker i Bergen (ca. 600 kroner). Ingenting å si på lyden, men jeg synes ikke de var så himla komfortable å gå med. De sitter ganske tett på, du bør derfor prøve dem før du kjøper. Lyden er forsåvidt god, men dersom de blir sittende for tett så kan du nok merke at det ikke er blant de gir mest luft i lydbildet. Jeg endte for min del opp med Koss PortaPro. Og de blir bedre og bedre, selv om jeg ikke var for glad i dem til å begynne med. Behagelig, OK lyd, grei størrelse. Har du litt mer penger så har jo Grado noen hodetelefoner som er bra. Hva har du tenkt å bruke dem til? Er det til walkman? I så fall ville jeg absolutt droppet HD497. De er ikke akkurat usynlige... Og før du spør - jeg likte lyden fra HD497 bedre enn Koss, men de andre faktorene veide mer enn opp for det (utseende og komfort) Lenke til kommentar
sjefen_ Skrevet 17. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2002 Jeg bor i Asker, det er midt mellom o Oslo og Drammen, så det må jo være noen butikker i nærheten :razz: Har tenkt til å bruke de på LAN g hjemme for å høre på musikk uten å plage naboen.... Lenke til kommentar
BigWhig Skrevet 17. oktober 2002 Del Skrevet 17. oktober 2002 Kjøpte mine på Elkjip. Kosta 650 kr. Synes de er gode til den prisen. [ Denne Melding var redigert av: Kjellinge på 2002-10-17 09:14 ] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå