smartingen Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 (endret) Kan noen si meg hvordan jeg tar flysertvikat på san andreas Endret 13. juli 2006 av smartingen Lenke til kommentar
3raz3r Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 hvis jeg ikke husker feil så får du dette på en flyplass i ødemarka. Gjør noen oppdrag så får man til slutt i oppdrag å gjøre noe der, og da kan du gå dit og ta flysertifikat. Med mindre jeg husker helt feil, noe som har skjedd flere ganger før Lenke til kommentar
smartingen Skrevet 12. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2006 kult! men vet du om det går og style en bil som heter elgy og sultan? Lenke til kommentar
3raz3r Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 Det vet jeg ikke, men det er ihvertfall mulig å style noen biler. Noen bedre enn andre. Det er bare å teste med bilen, kjøre den inn i en sånn styling-shop og sjekk om det funker, funker det ikke så går det ikke å style bilen. Easy as pie Lenke til kommentar
Humbug Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 Elegy og sultan kan tunes på wheel arch angles i san fierro. Litt ekstra muligheter på de da. Ligger vest for garasjen din nesten ned mot stranden. Lenke til kommentar
smartingen Skrevet 13. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2006 tuuuuusen takk!.......jeg har lurt på det litt for lenge no! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå