Gå til innhold

bios

hauk74

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Den 2002-10-16 22:38, skrev NoWaX:

Ta en tur innom Asus sine hjemmesider du gutten min:) Er ikke så J**** vanskelig.. FVatter ikke hvorfor mange stiller så mange kjiipt spørsmål.-.! GTH"!!

kjere menneske om DU har et problem med hva som skrives og spørres om her så hvorfor tar du deg tid å svare da? hmm lite å gjøre sikkert , men søtt likavel. hilsen gutten din på 28..

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-10-16 22:45 Skrev Hauk74:

kjere menneske om DU har et problem med hva som skrives og spørres om her så hvorfor tar du deg tid å svare da? hmm lite å gjøre sikkert , men søtt likavel. hilsen gutten din på 28..

Kjære gogutten Hauk syttifire..

Jeg leste at det var blitt posta ein post med navn "Bios", gleda meg kjempe masse til og åpne posten, men nei tror du det ikke stod hvordan skal jeg oppdatere bois til mitt Asus a7v 333. Neei det finnes sikkert ikke en post det står tidligere hvordan en opdaterer bios, og det finnes ikke en søk funksjon der en kan f.eks. søke på ordet "bios" og får ikke sikkert 10000 trefff..

Masse klemma fra gutten din;=) våt å kåt, 13 år uten hår,.

[ Denne Melding var redigert av: NoWaX på 2002-10-17 10:08 ]

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-10-17 10:26, skrev NoWaX:

Jeg har bære tillatelse på slagvåpen, spisse gjenstander og farlige gasser, er ikke redd, Min Adresse er ;

Bjarne

Sesamstasjon

Salgsluke 17

Oslo

ta deg sammen. Hvor gammel er du egentlig? 12?? Du virker som en drittunger som er ute etter bråk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...