roddis Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 Hvordan kan jeg få vekk hvite øyer på en tiger jeg tok bilde av? Vil jo da ha naturlige øyer... Lenke til kommentar
medi8or Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 Hvordan kan jeg få vekk hvite øyer på en tiger jeg tok bilde av? Vil jo da ha naturlige øyer...6479966[/snapback] I ditt favoritt bilderedigeringsprogram, farg pupillene svarte, legg merke til at det ser flatt og unaturlig ut, finn et passende bilde til å reflekteres i øynene, legg til litt spherize distortion, skaler og legg dette bildet over hvert øye med blending mode screen og opacity ~50 eller mindre, mask ut eller slett det som ligger utenfor øyet.Eller noe sånn... Lenke til kommentar
Republic3D Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 Nice work! Imponerende godt gjort... Lenke til kommentar
medi8or Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 Takker.. Ser det ikke ble helt topp, men med litt innsats blir det veldig bra. Lenke til kommentar
roddis Skrevet 14. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2006 Så bra!! Hørtes ikke enkelt ut, men bra ble det. Takker... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå