SuperMorten Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 Ja jeg vet, mange tråder om akkurat dette her. Jeg leser og leser men blir ikke noe særlig klokere. Har vært innom utallig tester og forumposter om forskjellige tver, men sliter litt med å holde tunga rett i munnen. Jeg trenger derfor hjelp av en kompetent person til å få litt orden på det sammensurium som finnes der ute. Kan du komme med noen konkrete forslag på hva den beste 37-40" lcd tven til maks 20 000 som man får på markedet i dag (eller i løpet av nærmeste ukene). Man kommer ikke akkurat opp i high-end klassen med dette beløpet, men rimelig greit bør det være. Mitt bruksområde vil være som følger: tv titting med analogt signal, tilkobling til pc (ingen gaming), filmer via pc, dvd, og noe playstation2/3. Hilsen litt sliten og oppgitt forumleser.. Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 15. juli 2006 Del Skrevet 15. juli 2006 (endret) Hva med Samsung LE-40M61B? Sjekk prisguiden. Billigeste nett er 19995,- på Siba. På ComputerCity derimot, kan du hente den i butikk for den prisen. Denne 40" LCD-TVen fra Samsung er vannvittig bra..kan ramse opp masse punkter men besvarer helst konkrete spørsmål. Sparer tid Endret 17. juli 2006 av überGoliath Lenke til kommentar
Even. Skrevet 17. juli 2006 Del Skrevet 17. juli 2006 Enig med personen over. Det er et utrolig bra tv Jeg kan jo skrive litt om min erfaring med det. Jeg har ikke tv'en selv, men jobber i en elektrobutikk og har derfor testet det en del både på vanlig analog antenne, hd via satelitt, dvd og pc, og den er utrolig på alle disse. Der den virkelig drar fra konkurrentene er på antenne og dårlige signal, den har nemlig innegygd en bildeforbedringskrets (som jeg ikke husker navnet på i skrivende stund). Ellers kan jeg nevne at den har en litt hendig funksjon som måler lyset i rommet og justerer lysstyrken etter dette. Den har også avanserte innstillinger der du kan justere hver enkelt farge sepparat (My Color Control). Den har også et veldig mørkt og godt bilde uten etterslep eller problemer med innsynsvinkel. Jeg kan virkelig anbefale den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå