Gå til innhold

Radiokanaler og programmer (var "P4-helvete")

Irminsûl

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har jobba nattskift denne uka, og da spiller P4 noen godbiter som de ellers ikke gjør.

Smilte meg godt igjennom natt til onsdag (tror jeg det var) da de først spilte

Kine Hellebust - Det handle om å leve

deretter en sang, og så

Kari Bremnes - Alle sammen veit

Sistnevnte låta er den 11. mest spilte låta ifølge Winamp, og 23. mest spilt de siste tre måneder @ last.fm.

De kunne godt ha spilt litt Tanita Tikaram om natta også. Dessuten er det lenge siden jeg har hørt "færra te mexico" (vet ikke hvem som har den).

Men de er nødt til å kutte ut Maria Mena! Gud,så lei jeg er av henne og hennes middelmådige engelsk og popmekking. Hvem har kjøpt aksjer i henne?

De spiller de to godlåtene mine rundt 04:30. Etter 05, så spiller de hovedsaklig norske låter, virker de som. "Vi vil aldri bli gamle, vi".

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
o-fag er langt unna det, Monster :p

6621922[/snapback]

Jo da, det tror jeg nok, men jeg har litt vanskeligheter med å høre på nye radioprogrammer.

Før jeg hørte på RR, hørte jeg på FK Sport--som jeg synes var utrolig bra--mens RR virket litt teit (RR-gutta kom som regel på besøk til FK Sport på slutten av deres sendinger). Når jeg først gav det en sjans så viste det seg å være jævlig bra, og i retrospekt virker FK Sport veldig endimensjonalt, men sarkasme, sarkasme og atter sarkasme; det hadde ikke så mye annet på by på.

Lenke til kommentar

Jeg liker ikke FK sport helt jeg :S

Det er mens "Mina" og "o-fag" har gått jeg har drevet med arbeid hvor jeg hører på radio til.

Mina er helt greit å høre på, men blir fort artigere da o-fag gutta bryter inn rett før slutt og disser henne :p

Tar litt tid å komme seg inn i dialekta deres, men er bra av gutta med 0 radioerfaring!

Lenke til kommentar

Må si jeg er litt skuffa over de nye episodene ("sesong to").

Å smake på ting de vet smaker dritt ol. blir veldig Kristopher Schau. Det Kristopher holdt på med i XL var morsomt, men han var den han var og hvorfor skal man gjøre nesten det samme nå? Synes ikke det passer seg inn i RR's noe mer raffinerte humor.

Lenke til kommentar
Mulig jeg har nevnt dette før i tråden, men på jobben får jeg bare inn P1 og P2.

Rett før ferien så vant jeg en konkurranse i Norgesglasset. Jeg vant et krus! Faktisk et veldig fint et.

6681799[/snapback]

Tore i Radioresepsjonen skryter ofte av Norgesglasset. :!:

Lenke til kommentar

Jeg hører alltid på P2 fra klokka 0700 og frem til politisk kvarter er slutt. Da skrur jeg over på P1 og hører frem til Buskerudsendinga er slutt. Så skrur jeg på MP3-spilleren og hører på metall frem til jobben er slutt i 1530 tida.

Endret av T-Solberg
Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...