Gå til innhold

Radiokanaler og programmer (var "P4-helvete")


Irminsûl

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hehehe, trodde det bare var meg som hatet alle disse kommersielle kanalene, proppet med reklamefaenskap. Nei, da blir jeg så forbanna at det går sport i å finne den værste kanalen. for meg blir det radio sotra. Hjelpe meg... den kanalen er så elendig og amtørmessig. Feks Senior bingo? wtf.. Kem faen vil høre på senior bingo. En steinalder dame som damer røyk, surrer på lottohjulet og leser opp tall :wallbash::scared::yucky::eek::omg::sick:

¨

Anyway, beste radioprogram. Kommisjonen på anal24

edit: glemte k i anal

Endret av regga
Lenke til kommentar
"Mi Pia, Min Gutt".

6481043[/snapback]

DØØØØØ! :realmad:

 

Mine foreldre er P1 elskere. HERREGUD så jeg hater det dritet. Når det er skole våkner jeg hver dag av at min mor åpner døren og tar på lyset, og det første jeg hører når jeg våkner skikkelig fra kjøkkenet:

"Mi Pia, Min Gutt". (og liknende)

6481043[/snapback]

Hører selv egentlig kun på P3, overasket over hvor mye bra musikk de spiller egentlig. (etter min smak), men det blir egentlig lite radio for meg, hører mest på badet om morgenen, bussen av og til etc etc

 

P2 ligger rett bak P1, som det nest-værste... huff

Lenke til kommentar

Når vi er inne på ting som irriterer på jobben må jeg få slenge ut et par ting.

Vi har nemlig en selvutnevnt sheriff på jobben. Han løper rundt og passer på at folk gjør det de skal, dette bruker han så mye tid på at han stort sett aldri er å finne på plassen sin. I tillegg har han full oversikt over alle og alt som skjer på arbeidsplassen. Han klager på at folk jobber for lite, men jobber jo nesten aldri selv.

I tillegg er han også selvutnevnt ventilasjon- og temperaturstyrer. Om vinteren løper han rundt og skrur AV fyring fordi det er en så stor kostnad for arbeidsgiver. Om sommern løper han rundt og lukker alle dørene vi setter opp fordi gjennomtrekk er farlig. Styrepanelet for fyringen har han låst igjen med en egen hengelås slik at ingen andre kan stille på det.

 

Jeg er tillitsmann på jobben, og får klager på denne fyren omtrent ukentlig. Problemet er at jeg ikke kan gjøre noe med det, det må ledelsen ta seg av. Men de forklarer det bare med at denne fyren er litt nervøs og har litt andre plager. Det må nesten bare være sånn, ellers ville det gå dårlig med han. ARGH!

Lenke til kommentar

Satt et par timer på en traktor-klipper idag.

Og det med radio på ørene...

 

Hørte på Nrk Petre der jeg hørte på "P3MORGEN" med ei jeg tror heter Christine. Hun hadde med seg "gjesteprogramleder" Terje Sporsem.

DET var artig !

kan hende det var pga jeg var trøtt at jeg satt der og lo.

Men han er jo komiker også, så er vel ikke så rart.

Lenke til kommentar
Petre!

Ingen over, Ingen ved siden

 

Radioresepsjonen.....  :love:

6486569[/snapback]

Jeg elsker det programmet; har hørt nesten alle episodene siden januar. Det overgår XL og Karate, IMO.

6487012[/snapback]

 

icon12.gif"På slutten av hver sending skyter vi hverandre med vår softgun-pompehagle, men først er det vår shockmaskin som skal bestemme" icon12.gif

Endret av kezoom
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Radioresepsjonen er KONGE! I helgene er jeg innom treningstudioet. Da er det betjent av wacovikarer, alle må bare høre på NRK-MP3. Jeg forsøker meg på å hinte om "hva med 2timer best of RR". De ser på meg med uforstående blikk. Jeg blir tvunget til å høre på jævelskapet mens jeg trener frenetisk ...og enda mere frenetisk for å unnslippe, drømmer om pumphagler ala den Jarle brukte under Påskekrimmen ...kunne tenkt meg å bruke en slik en på wacoene og etterpå plassert mine svette rompeballer over nesa and really let go!

 

:love:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...