Gå til innhold

Radiokanaler og programmer (var "P4-helvete")


Irminsûl

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
de spiller et knippe sanger om og om igjen, uansett kanal. Blir så lei etterhvert. :(

6479954[/snapback]

 

jepp er sånn på alle kanalene , jeg bruker bytte på hva jeg hører på , di har somregel ikke helt identiske spillelister , heldigvis

 

Ja stemmer det, Reiseradioen. Syns han er artig jeg ... smiler vær gang han har et innslag. Radio skal ikke være konstant bra i mine øyne da, men fint om det er noen høydepunkter. Føler meg mindre alene i detta fartøyet mitt ...

6480348[/snapback]

 

i know , kjørte buss før , og radio var et must på sene natterstimer men lite folk

 

 

nå er det 2 radioer i hallen jeg jobber , men hver sin stasjon instilt , så vi bytter bare radio , det er meget dårlige signaler så det er letter og bare trekke ut en ledning og sette i en enn og re tune en radio , alle har og hver sine øreklokker med radio :D

 

som regel når alle jobber så hører vi ikke radioen , selv den i øreklokkene kan bli overdøvet til tider , og det er med 30db demping i klokken og radio som spiller tett opp mot det lovelige lydnivået .

 

så det er en del støy inne hos oss ^^

Lenke til kommentar
til trådstarter: hvem er det som på død og liv skal høre på P4, og hvor mange? er det kvinner/menn? og gjennomsnittlig alder.

 

er bare litt nysgjerrig...

6480578[/snapback]

Menn, i alderen 35 til 55.

 

Mye bra på P3, men minst like mye drit også (musikken er verst der også).

Lenke til kommentar
Den kanalen er det største marerittet som finnes på eteren. En forbaska boybandkanal men noen grusomme programledere som f. eks. Madelene Ettellerannet....hjelp  :ohmy:

6479847[/snapback]

Cederstöm.

 

Flau over at jeg vet det... :blush:

6479869[/snapback]

 

 

Hun bor rett oppi her... noen som, av diverse grunner jeg ikke vet om jeg vil involvere meg i, er interresert i adressen? :p

Lenke til kommentar
Skal jeg høre på noe, så er det faktisk P4 ..

 

Hva er alternativet da?

6480626[/snapback]

P3--den hippe ungdomskanalen.

 

Cederstöm.

 

Flau over at jeg vet det...  :blush:

6479869[/snapback]

 

Hun bor rett oppi her... noen som, av diverse grunner jeg ikke vet om jeg vil involvere meg i, er interresert i adressen? :p

6480630[/snapback]

Mnjaaaaaaaaæææiiii.......

 

:p

Endret av Monster
Lenke til kommentar

Haha, P4 ja, beste kjøre kanalen. Noen som har lagt merke til at alle taxi sjåfører hører på den? Hver bidie gang jeg sitter på i taxi er det P4 all the way, men det gjør heller ingenting. P4 er og blir hyggelig. Når vi hadde arbeidsuke for et par år tilbake da det var ungdomskole years, gikk det kun i P4 på der jeg jobba. Syns det bare var hyggelig.

 

Værste radio sølet er Nrk MP3 som alle søppelbil-sjåfører og anleggsarbeidere hører på. Går ikke å gå utenom en byggeplass uten å høre det techno skvipet. Liker heller dårlig og stå opp til NRK Troms midt på vinteren, maken til traust sending skal du lete lenge etter. Nitrist værmelding over telefon fra østlander der en sitter og smatter med masse skurr i bakgrunnen, for så å høre masse gørre kjedelige reportasjer fra barnehager rundt om, og etter det er det altid masse drit musikk som Shania Twain, Kari Bremnes, The Corrs, og "Mi Pia, Min Gutt".

 

:thumbdown:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...