Gå til innhold

Radiokanaler og programmer (var "P4-helvete")


Irminsûl

Anbefalte innlegg

Er det flere her enn meg som lider av at folk absolutt skal høre på fuckings P4 på jobben?

 

Det som er så jævlig med P4, IMO, er musikken; jeg kan til nød høre på P3, men P4 er helt grusom.

 

Av en eller annen grunn har de spilt de samme sviskene i flere år:

 

Easy, av Faith no More

Heaven is a Place on Earth, av en artist jeg ikke vet navnet på.

Love is All Around, med Wet Wet Wet.

Luka, Suzanne Vega.

 

Noen som kan nevne flere migelåter de spiller på P4?

Endret av Monster
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hva med oss som ikke får inn annet enn P1 og P2 på jobben?!?

Vi må slite med viser som "Du e mi pia" og sangere som Jan Eggum, Rune Larsen, Tor Endresen og annen drit. DET er jævlig det skal jeg si deg.

6479824[/snapback]

Det er for meg så sykt og usannsynlig at jeg ikke kan forestille meg det. :!:

 

MP3spillere, folkens! :love:

6479831[/snapback]

Jo, men på arbeidsplasser hvor man har på radio er det vanskelig å ha en egen mp3-spiller.

Endret av Monster
Lenke til kommentar
Den kanalen er det største marerittet som finnes på eteren. En forbaska boybandkanal men noen grusomme programledere som f. eks. Madelene Ettellerannet....hjelp  :ohmy:

6479847[/snapback]

Cederstöm.

 

Flau over at jeg vet det... :blush:

6479869[/snapback]

Audhill(?) Gregoriusdotter Rotevatten.

 

I rest my case.

Endret av Simon Aldra
Lenke til kommentar
MP3spillere, folkens! :love:

6479831[/snapback]

Eller øreklokker i nødstilfelle :D

6479851[/snapback]

 

Hehe, det har jeg skjønt for lenge siden. jeg har Sony ørepropper innerst i øret med lydbok fra MP3 spillern, og utenpå der har jeg øreklokker. Ikke en enste lyd utenfra når meg. Det sikkert helt fint, helt til noen roper på meg og ber meg hoppe unna noe som kommer fort :p

Lenke til kommentar
Den kanalen er det største marerittet som finnes på eteren. En forbaska boybandkanal men noen grusomme programledere som f. eks. Madelene Ettellerannet....hjelp  :ohmy:

6479847[/snapback]

Cederstöm.

 

Flau over at jeg vet det... :blush:

6479869[/snapback]

Audhill(?) Gregoriusdotter Rotevatten.

 

I rest my case.

6479917[/snapback]

Ouch. :thumbup:

 

Er hun fortsatt nyhetsoppleser på P3?

 

Eller hvorfor spør jeg om det egentlig? Det driter jeg i.

Endret av Monster
Lenke til kommentar

Hehe, forstår trådstarter så inderlig :D

 

På verkstedet hvor jeg jobbet før hadde vi en radio nazi som alltid skiftet kanalen til P4 uansett hva en prøvde, så hørte de nevnte sviskene x antall ganger, første sangen som kommer opp i hodet mitt nå er: If you tolerate this your children will be next. Har hørt denne altfor mange ganger på jobb,

 

Men nå har jeg flyttet til et annet verksted hvor vi bytter på å høre på P3 og Kanal24, nå vil noen kanskje si at K24 er like gale som P4, men K24 har faktisk noen brae programmer på formiddagen,

P3 er ikke så bra som det var før men jeg syns det er den beste kanalen, (bortsett fra de jævla jingelsene som blir spilt om og om og om igjen.)

 

De virkelige sure dagene på jobb er når han eneste som liker å høre på Radio1(Bergen) kommer først på jobb og bestemmer radiokanalen. Men da blir det som oftest byttet til P3 og K24 iløpet av formiddagen, (jeg og en annen _hater_ den kanalen, si gjerne at det er vi som er Radionaziene men det får da være grenser :p)

Lenke til kommentar

Spør du meg så er det verre med musikkanaler på TVen, som typisk spiller de åtte samme musikkvideoene hele dagen men reklame etter annenhver sang. Og den musikken som er bra spilles bare på dagtid når folk uansett er på jobb. Så når jeg kommer hjem om dagen spiller de bare hiphop, og det er ikke akkurat min greie. Det eneste som egentlig er litt kult med MTV er at de sender lyden i den gamle "dobbel FM"-stereoen, og det er jo litt kult når man har et par gamle Philips K40 HIFI stereo-TVer stående.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...