MobilFreak91 Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 Jeg lurer på hvem farge fok har kjøpt når de har kjøpt DS Lite, jeg vet ikke hvem jeg skal kjøpe? Hadde først lyst på sort, men så så jeg hvit i butikken og den var rå den også. Hvem skal jeg velge??? Lenke til kommentar
ttt Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 Ser at du tviler på det meste når det gjeld kjøp av DS. Her er framgangsmåten du kan følge frå no av: Ta ein mynt. La alternativ A (svart) vere mynt og B (kvit) vere krone. Kast mynten i lufta. Den sida som venter opp vil avgjere kva du skal kjøpe. Dette vil spare deg for mykje unødvendig fundering. Eg ville valgt svart, men holdt deg til framgangsmåten eg beskriver litt lenger oppe. Lykke til med kjøp av DS. Lenke til kommentar
Firvulag Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 kjøpte hvit jeg. jeg går bare i svart så den står i sterk kontrast til resten av meg:P + at den matcher ipoden:P og har sett at på den svarte blir d fort finger merker på:/ Lenke til kommentar
Duckhunter Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 Ingen kan gi deg råd om hvilken farge du skal velge! Er jo rett og slett en smakssak!! Men sjøl synes jeg den hvite er meget pen! Lenke til kommentar
spiderworm Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 Som sagt tidligere er jo det veldig individuelt, gikk selv for svart. Blir lett ganske synlige fingermerker på den, men med en pollering hver kveld ser den flott ut til neste dag. Lenke til kommentar
MobilFreak91 Skrevet 12. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2006 Jeg har mest lyst på svart, men vil kanskje angre siden hvit også er fin? Lenke til kommentar
ttt Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 Jeg har mest lyst på svart, men vil kanskje angre siden hvit også er fin? 6480128[/snapback] Ser at du tviler på det meste når det gjeld kjøp av DS. Her er framgangsmåten du kan følge frå no av:Ta ein mynt. La alternativ A (svart) vere mynt og B (kvit) vere krone. Kast mynten i lufta. Den sida som venter opp vil avgjere kva du skal kjøpe. Dette vil spare deg for mykje unødvendig fundering. Dette er einaste måten du kjem fram til ei beslutning. Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 (endret) Er et fett hvilken farge du velger, men vil tro at fingeravtrykk vil ses bedre på den sorte fargen akkurat som på pspen noe jeg ikke er så fan av Har foresten den hvite ds lite og jeg er stor fornøyd så langt. Endret 12. juli 2006 av Nitrius Lenke til kommentar
Stones_ Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 Ville valgt hvit, den blir lagt merke til Lenke til kommentar
Chevelle Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 Får prøve og hjelpe til litt...ville tatt hvit...tror jeg da..men er jo fint med sort også når jeg tenker meg om litt... :!: Lenke til kommentar
XDamage Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 Hvit blir gul etterhvert, og den svarte blir full av fingermerker hvis du ikke vasker henda før bruk, men jeg gikk for den svarte. Den gjør det litt bedre å se på skjermen når du er i lyse omgivelser, uten at du trenger å bruke ekstra strøm på max lyssetting. Den svarte er eksklusiv for europa inntil videre, så det er jo litt kult. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 Tro meg,livet vil by på mange veikryss etter hvert som tiden går. Mange vil vere veldig viktige. Fargen på Nintendo DS er nok ikkje av den kritisk viktige sorten :!: Men nå sannt sies ville ihvertfall eg valgt svart Lenke til kommentar
Eddie81 Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 Etter å ha sett begge to ville jeg definitivt gått for den hvite. Jeg syns den hvite ser tøffere og penere ut. Jeg likte ikke den svarte noe særlig, fordi svart er en veldig kjedelig farge, og siden DS lite faktisk ser ganske bra ut sånn designmessig, så er det kjipt når de nye linjene forsvinner i svartfargen. Og ser nå at det var mobilfreak som startet dette topicet.... sist topic ble stengt, og han har ennå ikke klart å bestemme seg om noe. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 jeg ville vel kanskje valgt hvit. men så er jeg glad i hvite gadgets og da... men syns den sorte ser rå ut og. ta den du liker best er vel det beste tipset. Lenke til kommentar
MobilFreak91 Skrevet 13. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2006 Jeg er bare usikker på fargen bare så du vet det. og jeg har en sort ipod video så fingratrykk bryr jeg meg ikke om!! Lenke til kommentar
MobilFreak91 Skrevet 13. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2006 Jeg synes også det er litt tøft å vite hvis jeg velger sort så er det bare europa som har den hittil. Litt tøft. Lenke til kommentar
Chaqwa Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 Bare kjøp en Er du ikke fornøyd, så bruker du angreretten og velger den andre. Lenke til kommentar
MobilFreak91 Skrevet 13. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2006 Er det noen som har en film som de selv har laget? Som jeg kan få? Lenke til kommentar
Nighte Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 Samme hva du kjøper av de. De er like rå og har like mange fordeler og ulemper begge to. Ene får fingeravtrykk, andre kan bli gul. Kjøpte den sorte selv pga lettere å se skjermen da imo. Lenke til kommentar
MobilFreak91 Skrevet 13. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2006 Ok, jeg tenker jeg kjøper svart. Men hvis dee ikke har den inne og det tar lang tid før de får den på lager igjen tar jeg den hvite... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå