krizzzy Skrevet 16. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2006 disse mitsubishiene blir nice etter litt styling, likte felgene dine krizzzy. syns de passer perfekt stå på dette blir bra! 6499410[/snapback] Tusen hjertelig takk Håpar at det kan bli bra, men det ryk fort ein god del pengar. Lenke til kommentar
krizzzy Skrevet 16. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2006 (endret) Rød sotespray på baklyktene dine, slik som water_melon har gjort! 6499762[/snapback] Er ikkje så fint med å sote baklyktene raude på ein raud bil. Trur eg skal få lakkeraren til å "sote" dei svarte for meg når den tid eventuelt kjem. Som sagt; ingenting er avgjort endå. Endret 18. juli 2006 av krizzzy Lenke til kommentar
krizzzy Skrevet 16. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2006 Eit par oppdateringar: - Har kappa potta litt og putta på eit billig endestykke. Grei løysing fram til eg skal gjere noko meir med det. - Har selgt luftfilteret vidare sidan det ikkje passa. Var eit universalt filter sidan eg ikkje hadde råd til "the real shit". Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 16. juli 2006 Del Skrevet 16. juli 2006 Sleng opp et bilde av potta da. hehe, "universal"-filter. Lenke til kommentar
krizzzy Skrevet 16. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2006 Sleng opp et bilde av potta da. 6500450[/snapback] Får vel det om ei stund. Er berre noko billige greier, men held enn så lenge. Lenke til kommentar
krizzzy Skrevet 19. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2006 Billig endestykke: Bulkar: Trur nok nesten at det billigaste blir å bytte døra og venstre framskjerm frå ein delebil. Ellers så er det ein liten bulk på eine døra og litt skrapa opp på høgre framskjerm. Ikkje eg som har gjort dette viss nokon lurar, men fekk bilen ein del under listepris i alle fall Lenke til kommentar
krizzzy Skrevet 19. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2006 Målet mitt: Einaste er vinga som skal vere ei original Evo 3 vinge og viss alt går etter planen så blir det kanskje eit motorbytte om eit par år Lenke til kommentar
mb_zzz Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 ser lovende ut skal du gå over til CO felger? Lenke til kommentar
krizzzy Skrevet 19. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2006 (endret) ser lovende ut skal du gå over til CO felger? 6517975[/snapback] Har veldig lyst til det, men er ein voldsom pris på dei Trur eg kjem til å bruke opp sommardekka mine, (som er bortimot nye) for så å bruke felgane eg har no som vinterfelg. Satsar på at det blir compomotive på meg då kanskje. Men er ein del ting som skal klaffe her og viss det ikkje blir original-styling på meg så tvilar eg på at eg kjem til å gjere så ekstremt mykje med bilen. Men er i ein god dialog og satsar på at det blir meir framgang når dei (need4speed.no) blir ferdig med eit prosjekt. Har uansett alt for mange planar og alt for lite pengar Endret 19. juli 2006 av krizzzy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå