krizzzy Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 (endret) Tenkte eg skulle starte ein liten tråd om bilen min... Info om den: - 1996 modell - Minste utstyrsvarianten; GLi - 1,6 liter og 113 hestar Bileta er i frå salsannonsa og er i varierande kvalitet. Ting er òg blitt gjort etter at desse bileta blei tatt. Ting som er gjort: - 15" felgar/sommardekk - Bytta til GLXi-instrumentpanel med turteljar - Alpine cd-spelar Ting som er planlagt: - Luftfilter (kjem i morgon) - Senking - Evo-styling - Lakkering - Momo-ratt - Blanke blinklys - Nye baklys - Utvide anlegget - Fikse bulk i framskjerm og litt småbulkar rundt omkring - Litt antydning til rust akkurat i kanten mellom vinduet framme og taket. Må få fikse dette. - Effektanlegg/potte Har som sagt planar om å style bilen min og då er det naturlig å sjå etter Evo-styling. Vurderar for øyeblikket fleire alternativ, men dette blir nok ikkje aktuelt før eg får ei/to lønningar til. Fleire bileter kjem så snart det blir eit greit ver til å ta dei i... Kom gjerne med konstruktiv kritikk angåande bilen og ting som er planlagt i framtida. Endret 12. juli 2006 av krizzzy Lenke til kommentar
krizzzy Skrevet 12. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2006 (endret) Inspirasjon: Endret 12. juli 2006 av krizzzy Lenke til kommentar
kremt Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 Tøff den nederste der, men skulle hatt noe annet enn oransje frontblinklys Lenke til kommentar
krizzzy Skrevet 12. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2006 Er ikkje oransje frontblinklys på min og tvilar sterkt på at det blir kjøpt inn Eg har eigentlig fast bestemt på å style bilen min etter ein Evo 3 og har faktisk funne nokre originale delar (panser, seter og vinge), men satsar på å finne front og bakfanger i tillegg. Og så er nesten resten av anlegget i boks. Det blir focal frontsett og sub, audioson forsterkar og kanskje jbl hattehøgtalarar. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 meeen, 15" er vel litt for lite ? Lenke til kommentar
krizzzy Skrevet 12. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2006 meeen, 15" er vel litt for lite ? 6480642[/snapback] Syns eigentlig at det passar veldig bra på bilen sidan 17" blir for stort. Skal ta bilete av bilen med felgane i næraste framtid. Takk for tipsa via pm forresten Lenke til kommentar
krizzzy Skrevet 13. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2006 Då var luftfilteret i hus og anlegget nesten i boks Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 Å rått prosjekt du har på gang her, ser for meg denne med evo, rød og hvite felger :wh00t: Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 Få det på plass og post bilder! Eventuelt lydfiler når luftfilteret er montert. Lenke til kommentar
krizzzy Skrevet 13. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2006 Få det på plass og post bilder! Eventuelt lydfiler når luftfilteret er montert. 6483206[/snapback] Blir montert anten fredag eller lørdag reknar eg med. Fleire bilete av bilen kjem og med luftfilter Lenke til kommentar
krizzzy Skrevet 13. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2006 Å rått prosjekt du har på gang her, ser for meg denne med evo, rød og hvite felger :wh00t: 6483201[/snapback] Du ser nok framfor deg akkurat det samme som meg Får sjå kor langt pengane strekk til Lenke til kommentar
krizzzy Skrevet 14. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2006 Då gjekk planen om anlegg litt i vasken for øyeblikket, men har eit håp om at det skal gå i boks likevel i løpet av nokre veker. Er snakk om brukt sjølvsagt Lenke til kommentar
krizzzy Skrevet 14. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2006 (endret) Det som ligg i nærmaste framtid no er styling og lakking. Er litt i kontakt med http://www.need4speed.no/ for tida og desse planane har eg: - Panser - Bagasjelokk med vinge - Frontfangar - Bakfangar - Sideskjørt Dette er originale Evo-3 delar så viss alt går i orden kan dette bli meget bra. I tillegg så kjem lakkering av heile bilen. Edit: Kjem nye bilete av bilen i kveld etter at eg er ferdig på jobb. Endret 14. juli 2006 av krizzzy Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 14. juli 2006 Del Skrevet 14. juli 2006 Felgene er greie de, men er jo for mye gummi :S Du har tenkt å fjerne hengerfestet vel ? Lenke til kommentar
krizzzy Skrevet 14. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2006 Du har tenkt å fjerne hengerfestet vel ? 6493651[/snapback] Sjølvsagt. Lenke til kommentar
kremt Skrevet 15. juli 2006 Del Skrevet 15. juli 2006 Noen små tips fra meg: -Vekk med hengerfeste -Hvite sideblink -Gummifornyer på fangere -Fjerne Mitsubishi og Lancer GLI merke bak -Ta vekk lyktespylerne og tett igjen hullene så det ser glatt ut -Nye skilter og skiltholdere -Blinklys-pærer rundt om som ikke lyser oransje av Lenke til kommentar
krizzzy Skrevet 15. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2006 (endret) -Vekk med hengerfeste Det skal vekk. -Hvite sideblink Blir nok etter at eg får på stylinga. -Gummifornyer på fangere Trur det blir originale Evo 3 front og bakfanger på meg du -Fjerne Mitsubishi og Lancer GLI merke bak Har prøvd no, men det blei for store kontrastar. Tek det når eg ska lakkere den. -Ta vekk lyktespylerne og tett igjen hullene så det ser glatt ut Forsvinne vel når eg byttar fangar -Nye skilter og skiltholdere Kjem etter stylinga reknar eg med. -Blinklys-pærer rundt om som ikke lyser oransje av Godt tips. Driv og diskuterar med ein fyr angåande stylinga, men det skjer ikkje før i September trur eg. Bilen er på ingen måte strøken, så det er nok nokre bulkar som må rettast ut før eg får lakkert den. Endret 15. juli 2006 av krizzzy Lenke til kommentar
mb_zzz Skrevet 16. juli 2006 Del Skrevet 16. juli 2006 disse mitsubishiene blir nice etter litt styling, likte felgene dine krizzzy. syns de passer perfekt stå på dette blir bra! Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 16. juli 2006 Del Skrevet 16. juli 2006 Rød sotespray på baklyktene dine, slik som water_melon har gjort! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå