inaktiv000 Skrevet 17. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2002 Ang. retur av kort til komplett: nekter de å gi deg et annet kort, ring dem og legg frem saken din. Av erfaring vil jeg tro de blir mer villige hvis du forteller om dine problemer/ulemper med å ha et kort som ikke fungerer, og spesielt hvis du har byttet flere ganger regner jeg med at du skal få et annet. NB: få bekreftelse på dette skriftlig, evt. navn fra selger! Jeg gjorde ikke dette første gangen jeg sendte inn en IBM 75 GXP, og ble nektet annet merke. Hadde da ingen bevis på hva jeg var blitt lovet. Tilbake til kortet, tror jeg satser på det ettersom det er billig og høres bra ut. Har forstått at dette er støysvakt, og har endel software/bundle greier med. Hvis noen har noen motforestillinger, svar kjapt! :wink: Lenke til kommentar
rontonic Skrevet 17. oktober 2002 Del Skrevet 17. oktober 2002 Leser innlegget fra kings_of_metal hvor han anbefaler MSI TI4200 64MB kortet, ser på komplett finnes også 128MB utgaven til 1595,- Dette må da være meget god pris for 128MB TI4200? Andre som har erfaringer med dette kortet? Lenke til kommentar
Ziggen Skrevet 18. oktober 2002 Del Skrevet 18. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-17 17:25, skrev Mr-Smith: Quote: Den 2002-10-16 23:30, skrev Krabba: Har samme kort selv, og er godt fornøyd. Er litt skeptisk til de tilbuds korta til komplett. Vet om 3 stykk som kjøpte gainward (ti4200) tilbudet for litt sia, alle kortene var feil på, også for andre gang. Får nå mitt tredje gainward gf4 4200.....alle hittil har vært feil på, spurte komplett om jeg kunne få et annet merke men det var ikke mulig :sad: er det feil på det her så sender jeg det til gainward, får ivertfall noe som funker fra de. Regner med det går raskere åsså.........14dager er lang retur tid, pakken ligger en uke på komplett før returen blir behanla. Kjøpte 5 stk. Gainward GF4 Ti4200 64 Meg. Fra komplett da de hadde det som ukens tilbud. Betalte da 1250,- pr. Stk. Alle kortene er installert i pc'er som blir brukt til spilling og videoredigering. Har bare fått positive tilbakemeldinger på kortene og kan derfor anbefale de på det sterkeste. Lenke til kommentar
Mr-Smith Skrevet 18. oktober 2002 Del Skrevet 18. oktober 2002 Har 3 kompiser med samme kortet, ALLE sliter med psod (pink screen og death). Gainward har sagt at dei skal fikse problemmet, og at de nye versjonene av kortet skal fungere 100% Hehe...det at de skriver at de kun har en feilprosent på 1/200 må vær feil siden jeg har hatt 2 med feil. Litt lesestoff om psod: http://www.theinquirer.net/?article=5288 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå