Gå til innhold

Komplett's tilbud på Asus V8420 GF4 Ti4200

inaktiv000

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei!

Her har komplett et tilbud på dette kortet. Noen som vet originalprisen på det? Bør jeg satse på dette kortet?

Jeg trenger et kort med støtte for DVI, VGA, TV-ut, dual screen, og det må være rimelig støysvakt. Pris er også viktig.

mvh,

Stian

Heisann!

Dette er et bra kort. Ikke noe dyrt ytelses-asskicker, men har bra nok ytelser så det holder hvis du ikke er veldig kresen og skal ha det nyeste og beste...

Vanligvis er asus litt dyre i forhold til pris men dette var et unntak. Kansje fordi det var tilbud, men likevell; et rimelig kort.

Har 2 forslag når det gjelder hva jeg syns du burde kjøpe:

-Kjøp dette kortet

-eller legg på noen 100-lapper og kjøp et kort med 128MB RAM (hvilket kort burde du avgjøre, samenlign ytelser og pris av kort som har det du trenger. Når du har funnet noe bra så kan det være et bra tips å bruke Prisguiden her på hardware for å finne billigst.)

Begge deler får du mye for pengene...

Lenke til kommentar

Hei!

Her har komplett et tilbud på dette kortet. Noen som vet originalprisen på det? Bør jeg satse på dette kortet?

Jeg trenger et kort med støtte for DVI, VGA, TV-ut, dual screen, og det må være rimelig støysvakt. Pris er også viktig.

mvh,

Stian

Heisann!

Dette er et bra kort. Ikke noe dyrt ytelses-asskicker, men har bra nok ytelser så det holder hvis du ikke er veldig kresen og skal ha det nyeste og beste...

Vanligvis er asus litt dyre i forhold til pris men dette var et unntak. Kansje fordi det var tilbud, men likevell; et rimelig kort.

Har 2 forslag når det gjelder hva jeg syns du burde kjøpe:

-Kjøp dette kortet

-eller legg på noen 100-lapper og kjøp et kort med 128MB RAM (hvilket kort burde du avgjøre, samenlign ytelser og pris av kort som har det du trenger. Når du har funnet noe bra så kan det være et bra tips å bruke Prisguiden her på hardware for å finne billigst.)

Begge deler får du mye for pengene...

Lenke til kommentar

Har samme kort selv, og er godt fornøyd.

Er litt skeptisk til de tilbuds korta til komplett.

Vet om 3 stykk som kjøpte gainward (ti4200) tilbudet for litt sia, alle kortene var feil på, også for andre gang.

Er ikke sikker på det men.. er det en grunn til at de selger de så billig.? noe å tenke over.

Komplett går heller ikke så bra for tia. ELENDIG service + lang service tid osv.

Har også hørt at de har levert ut brukte komponenter, hvor forseglingen er forsøkt klistret på igjen.

prisen var jo for såvidt ok, men du må regne med å vente litt på leveringen, et par uker ca. komplett har problemer med leveringene for tia...

Lenke til kommentar

Tror Komplett er på rett kjør igjen nå etter omleggingen. Bestilte et lass cd plater derifra, og de lå på posten etter 5 dager. Hadde også nettopp en retursak som gikk forholdsvis raskt. 2 uker fra jeg sendte produktet til et nytt kom tilbake.

Lenke til kommentar

Samme her. Bestillte en del deler for 2 uker siden. Fikk beskjed om at de hadde noen problemer for tiden osv osv. men allikevel kunne jeg hente varene på posten bare 6 dager etter de var bestillt.

Kjøpte meg et asus ti4200 kort men med 128 megg minne. Kjempekort og veldig støysvakt.

Kjelli

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-10-17 09:03, skrev Ziggen:

Grunne til at dette kortet er såpass bilig er nok at det har lavkvalitets minne. Memory clock er på 444 Mhz mens 500 Mhz er vanlig på GF4 Ti4200 64 Meg.

Ziggen.

Det er bare 128MB's versjonen til Asus som bruker 4.6ns minnet på 444MHz. 64MB versjonen kjører på 500MHz. Men å klokke det opp til 550MHz stabilt er ingen problem.

Lenke til kommentar

Kjøp et MSI GeForce 4 ti4200 m/64mb.

Topp ytelse og mye software til 1400kr!

Lett å overklokke til 300/600.

Jeg får kjørt fleste spill med 1024x768 med 32-bit farger flytende på min 666mhz pIII maskin med 256mb pc-100 sdram (eks. Unreal Tournament 2003, Mafia, The Thing, No One Lives forever 2.)

Håkon

Lenke til kommentar

Quote:

Det er bare 128MB's versjonen til Asus som bruker 4.6ns minnet på 444MHz. 64MB versjonen kjører på 500MHz. Men å klokke det opp til 550MHz stabilt er ingen problem.

På komplett sine nettsider står det at 64MB versjonen kjører 444Mhz, er dette feil da eller? Vurderer å kjøpe dette kortet selv.

Kan man klokke det til 550Mzh uten å bytte vifte?

Lenke til kommentar

Quote:

På komplett sine nettsider står det at 64MB versjonen kjører 444Mhz, er dette feil da eller? Vurderer å kjøpe dette kortet selv.

Kan man klokke det til 550Mzh uten å bytte vifte?

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-10-16 23:30, skrev Krabba:

Har samme kort selv, og er godt fornøyd.

Er litt skeptisk til de tilbuds korta til komplett.

Vet om 3 stykk som kjøpte gainward (ti4200) tilbudet for litt sia, alle kortene var feil på, også for andre gang.

Får nå mitt tredje gainward gf4 4200.....alle hittil har vært feil på, spurte komplett om jeg kunne få et annet merke men det var ikke mulig :sad:

er det feil på det her så sender jeg det til gainward, får ivertfall noe som funker fra de. Regner med det går raskere åsså.........14dager er lang retur tid, pakken ligger en uke på komplett før returen blir behanla.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...