inaktiv000 Skrevet 16. oktober 2002 Del Skrevet 16. oktober 2002 Hei! Her har komplett et tilbud på dette kortet. Noen som vet originalprisen på det? Bør jeg satse på dette kortet? Jeg trenger et kort med støtte for DVI, VGA, TV-ut, dual screen, og det må være rimelig støysvakt. Pris er også viktig. mvh, Stian Lenke til kommentar
megavolt Skrevet 16. oktober 2002 Del Skrevet 16. oktober 2002 Hei! Her har komplett et tilbud på dette kortet. Noen som vet originalprisen på det? Bør jeg satse på dette kortet? Jeg trenger et kort med støtte for DVI, VGA, TV-ut, dual screen, og det må være rimelig støysvakt. Pris er også viktig. mvh, Stian Heisann! Dette er et bra kort. Ikke noe dyrt ytelses-asskicker, men har bra nok ytelser så det holder hvis du ikke er veldig kresen og skal ha det nyeste og beste... Vanligvis er asus litt dyre i forhold til pris men dette var et unntak. Kansje fordi det var tilbud, men likevell; et rimelig kort. Har 2 forslag når det gjelder hva jeg syns du burde kjøpe: -Kjøp dette kortet -eller legg på noen 100-lapper og kjøp et kort med 128MB RAM (hvilket kort burde du avgjøre, samenlign ytelser og pris av kort som har det du trenger. Når du har funnet noe bra så kan det være et bra tips å bruke Prisguiden her på hardware for å finne billigst.) Begge deler får du mye for pengene... Lenke til kommentar
megavolt Skrevet 16. oktober 2002 Del Skrevet 16. oktober 2002 Hei! Her har komplett et tilbud på dette kortet. Noen som vet originalprisen på det? Bør jeg satse på dette kortet? Jeg trenger et kort med støtte for DVI, VGA, TV-ut, dual screen, og det må være rimelig støysvakt. Pris er også viktig. mvh, Stian Heisann! Dette er et bra kort. Ikke noe dyrt ytelses-asskicker, men har bra nok ytelser så det holder hvis du ikke er veldig kresen og skal ha det nyeste og beste... Vanligvis er asus litt dyre i forhold til pris men dette var et unntak. Kansje fordi det var tilbud, men likevell; et rimelig kort. Har 2 forslag når det gjelder hva jeg syns du burde kjøpe: -Kjøp dette kortet -eller legg på noen 100-lapper og kjøp et kort med 128MB RAM (hvilket kort burde du avgjøre, samenlign ytelser og pris av kort som har det du trenger. Når du har funnet noe bra så kan det være et bra tips å bruke Prisguiden her på hardware for å finne billigst.) Begge deler får du mye for pengene... Lenke til kommentar
Krabba Skrevet 16. oktober 2002 Del Skrevet 16. oktober 2002 Har samme kort selv, og er godt fornøyd. Er litt skeptisk til de tilbuds korta til komplett. Vet om 3 stykk som kjøpte gainward (ti4200) tilbudet for litt sia, alle kortene var feil på, også for andre gang. Er ikke sikker på det men.. er det en grunn til at de selger de så billig.? noe å tenke over. Komplett går heller ikke så bra for tia. ELENDIG service + lang service tid osv. Har også hørt at de har levert ut brukte komponenter, hvor forseglingen er forsøkt klistret på igjen. prisen var jo for såvidt ok, men du må regne med å vente litt på leveringen, et par uker ca. komplett har problemer med leveringene for tia... Lenke til kommentar
Krabba Skrevet 16. oktober 2002 Del Skrevet 16. oktober 2002 De strever enda med retur av nytt kort osv. Det er en stund sia kjøpene ble gjort... Får du problemer må du regne med å slite... Retur tar LANG tid med komplett. Lenke til kommentar
TomasK Skrevet 16. oktober 2002 Del Skrevet 16. oktober 2002 Tror kanskje ikke det er noe vits i å starte rykter om et firma pga. egen synsing og hva man hører av andre igjen... Det er jo dessuten en grunn til at ting tar så tid, det sto på webshop'en. Bedre å vite enn å tro. Lenke til kommentar
Krabba Skrevet 16. oktober 2002 Del Skrevet 16. oktober 2002 bestilte nettopp derfra selv tok 1 og en halv uke! og det var før problemene begynte. Alle varene lå på lager fra dag 1! dessuten er alle de historiene jeg har fortalt sanne. vet hvem personene det gjelder, så det er ikke oppspinn. Lenke til kommentar
borstad Skrevet 16. oktober 2002 Del Skrevet 16. oktober 2002 Vil tro dette er et av de beste kortene til 1300,- Har selv 128MB utgaven av dette. Jeg kjøpte det i juli og betalte 1900,- Meget fornøyd. Lenke til kommentar
Jan Roger Skrevet 16. oktober 2002 Del Skrevet 16. oktober 2002 Ikke bare dårlige ting om returer hos Komplett. Jeg returnerte et defekt skjermkort til Komplett midt under omleggingen deres 26/9. Etter 12 dager, altså 8/10 kunne jeg hente et nytt kort hos posten. Det var raskere enn jeg forventet... Lenke til kommentar
inaktiv000 Skrevet 17. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2002 ok, da satser jeg sikkert på dette! takk for hjelpen:) bare en ting: hvordan er støyen? Lenke til kommentar
lavizh Skrevet 17. oktober 2002 Del Skrevet 17. oktober 2002 veit ikke, men du kan jo sette på en ny vifte. Lenke til kommentar
Ziggen Skrevet 17. oktober 2002 Del Skrevet 17. oktober 2002 Grunne til at dette kortet er såpass bilig er nok at det har lavkvalitets minne. Memory clock er på 444 Mhz mens 500 Mhz er vanlig på GF4 Ti4200 64 Meg. Ziggen. Lenke til kommentar
alfern Skrevet 17. oktober 2002 Del Skrevet 17. oktober 2002 Tror Komplett er på rett kjør igjen nå etter omleggingen. Bestilte et lass cd plater derifra, og de lå på posten etter 5 dager. Hadde også nettopp en retursak som gikk forholdsvis raskt. 2 uker fra jeg sendte produktet til et nytt kom tilbake. Lenke til kommentar
kjelli Skrevet 17. oktober 2002 Del Skrevet 17. oktober 2002 Samme her. Bestillte en del deler for 2 uker siden. Fikk beskjed om at de hadde noen problemer for tiden osv osv. men allikevel kunne jeg hente varene på posten bare 6 dager etter de var bestillt. Kjøpte meg et asus ti4200 kort men med 128 megg minne. Kjempekort og veldig støysvakt. Kjelli Lenke til kommentar
borstad Skrevet 17. oktober 2002 Del Skrevet 17. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-17 09:03, skrev Ziggen:Grunne til at dette kortet er såpass bilig er nok at det har lavkvalitets minne. Memory clock er på 444 Mhz mens 500 Mhz er vanlig på GF4 Ti4200 64 Meg.Ziggen. Det er bare 128MB's versjonen til Asus som bruker 4.6ns minnet på 444MHz. 64MB versjonen kjører på 500MHz. Men å klokke det opp til 550MHz stabilt er ingen problem. Lenke til kommentar
blackbrrd Skrevet 17. oktober 2002 Del Skrevet 17. oktober 2002 har asus ti4200 128mb varianten, minnet kjører fint på 525 mhz og core på 285 mhz, sto orginalt på 444 og 250. Lenke til kommentar
kings_of_metal Skrevet 17. oktober 2002 Del Skrevet 17. oktober 2002 Kjøp et MSI GeForce 4 ti4200 m/64mb. Topp ytelse og mye software til 1400kr! Lett å overklokke til 300/600. Jeg får kjørt fleste spill med 1024x768 med 32-bit farger flytende på min 666mhz pIII maskin med 256mb pc-100 sdram (eks. Unreal Tournament 2003, Mafia, The Thing, No One Lives forever 2.) Håkon Lenke til kommentar
rontonic Skrevet 17. oktober 2002 Del Skrevet 17. oktober 2002 Quote: Det er bare 128MB's versjonen til Asus som bruker 4.6ns minnet på 444MHz. 64MB versjonen kjører på 500MHz. Men å klokke det opp til 550MHz stabilt er ingen problem. På komplett sine nettsider står det at 64MB versjonen kjører 444Mhz, er dette feil da eller? Vurderer å kjøpe dette kortet selv. Kan man klokke det til 550Mzh uten å bytte vifte? Lenke til kommentar
rontonic Skrevet 17. oktober 2002 Del Skrevet 17. oktober 2002 Quote: Det er bare 128MB's versjonen til Asus som bruker 4.6ns minnet på 444MHz. 64MB versjonen kjører på 500MHz. Men å klokke det opp til 550MHz stabilt er ingen problem. På komplett sine nettsider står det at 64MB versjonen kjører 444Mhz, er dette feil da eller? Vurderer å kjøpe dette kortet selv. Kan man klokke det til 550Mzh uten å bytte vifte? Lenke til kommentar
Mr-Smith Skrevet 17. oktober 2002 Del Skrevet 17. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-16 23:30, skrev Krabba:Har samme kort selv, og er godt fornøyd.Er litt skeptisk til de tilbuds korta til komplett.Vet om 3 stykk som kjøpte gainward (ti4200) tilbudet for litt sia, alle kortene var feil på, også for andre gang. Får nå mitt tredje gainward gf4 4200.....alle hittil har vært feil på, spurte komplett om jeg kunne få et annet merke men det var ikke mulig :sad: er det feil på det her så sender jeg det til gainward, får ivertfall noe som funker fra de. Regner med det går raskere åsså.........14dager er lang retur tid, pakken ligger en uke på komplett før returen blir behanla. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå