pc`baby Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 obs ett stempel skal alltid gå med klokken. de som skal skrus (sees lett vist det er 2 hakk i stempelet) edit leif er alltid med meg 6486503[/snapback] Hva med stemplene som skal skrus mot klokken da? 6486523[/snapback] etter de verktøyene eg har brukt så har eg aldri vært bort i mot klokken. Lenke til kommentar
McLuddis Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 obs ett stempel skal alltid gå med klokken. de som skal skrus (sees lett vist det er 2 hakk i stempelet) edit leif er alltid med meg 6486503[/snapback] Hva med stemplene som skal skrus mot klokken da? 6486523[/snapback] etter de verktøyene eg har brukt så har eg aldri vært bort i mot klokken. 6486566[/snapback] Kanskje du alltid har jobbet på høyre side av bilen da Jeg har mange ganger måtte skru mot klokka for å få inn stempelet. Og regner ikke med at verktøyet også er laget for å skru lings uten grunn. Lenke til kommentar
Domi9q Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 (endret) så reiv jeg av hele cliptern, satte den på skrustikka og banka inn stempelet med en hammer funka fint det 6486287[/snapback] haha, scary Men helt alvorlig. Hvis stempelet har noen utgravinger på overflaten, er det et tegn på at det skal skrus. Men det er ikke bare å skru da, man må øve et visst press også for at den skal gå inn. Dette er ikke så lett å få til alene uten riktig verktøy, siden man bare har to armer. Her har du eksempel på åssen verktøy du trenger. 6486413[/snapback] Vi har garantert sånnt verktøy på jobben jobber på vw/audi verksted, bare dumt jeg ikke viste hvor det var Hamra ikke akkurat løs på stemplet heller da kakka litt forsiktig, gikk så fint så Endret 13. juli 2006 av Domi9q Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå