Gå til innhold

NSX vs 355

Bose

Anbefalte innlegg

Hvem av disse to ønsker du deg mest?

Ferrarien er sprekere på papiret men Hondaen drar faktisk bedre i virkligheten.

(Ferrari: Motor: V8 3,5L.380HK.

0-100 på 4,7)

(Honda: Motor: V6 3L.274HK

0-100 på 5,7)

Faktisk lever hondaen lenger også.Den går ikke så fort i stykker som det Ferrarin gjør.

Hondaen gjør 0-406m raskere enn Ferrarin.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå er det ikke bare hestekrefter som teller. Få litt mer stats (vekt, sideveis feste, dreiemoment, dekkdimensjon, flere målinger/sammenligninger osv)..

Hvordan kan du si at Hondaen lever lengere?

Og hvilket grunnlag har du til å si at hondaen er bedre? Vil se tester og linker

Ferrarien har kanskje tøffest utseende

Inntil videre heier jeg på Z06 :roll:

Lenke til kommentar

NSX

355

Personlig liker jeg ikke nsx'en sitt utseende. Ferrarien er (som alle ferrarier etter min mening) oppskrytt.

Tror jeg foretrekker en av disse. Ikke bare det at de er minst like gode som de ovennevnte bilene, de har, på tross av feite såler, nok krefter til å ha det morro selv på tørr asfalt :grin:

(i norge er ikke toppfarten viktigst, men hvor fort du oppnår toppfarten derimot er viktig!)

Lenke til kommentar

hmmmm....

Hondaen har jo v-tech motor... sinnsjukt turtallsvillig, menne ferrari e ferrari Gode motorer og fet lyd.... men gidder ikke kjøpe ferrari når en kan få en billigere bil trimme den til den går bedre enn ferrari, kjøpe effekt eksos anlegg = fet lyd (ikke helt det samme som ferrari dah :sad: ),

men det er jo alltid gøy og se tryne på han i ferrarien idet du tar forbi kjøring på han :smile: .

Amerikansk bil er jo bare genialt, ikke det beste veigrepet og sving radius men råååå biler....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...