Henrik Salthe Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 Pearl Jam gir bort over 600 000 kroner til miljøverngrupper. Amerikanerne forsøker dermed å gjøre opp for karbonutslippene bandets forrige turné førte med seg. Les mer Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 Beløpet hørtes litt tamt ut, for å være ærlig. Men, men, piratkopieringen har sikkert gjort de fattige. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 Beløpet hørtes litt tamt ut, for å være ærlig. Men, men, piratkopieringen har sikkert gjort de fattige. 6484029[/snapback] Hva vil ditt beregnede beløp være? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 Jeg er klar over at de beregnet beløpet, men det er likevel småpenger etter min mening, når det fordeles utover så mange organisasjoner. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 Slik jeg forstår det så er ikke dette i utgangspunktet ment å være noen veldedighet, men derimot kun er forsøk på å betale "regningen" for sin egen forurensing. Og dersom det er 600.00 regningen blir på så er jo det greit. Når det gjelder ren veldedighet så har de donert til andre saker som nevnt. At 600.000 kan virke lite blant millioner er nok så, men det er like vel uendelig mye mer enn andre storband som ikke ofrer samme tanken. Dersom alle tar sin del av regingen trenger det ikke nødvendigvis å bli enorme beløp på alle, men til sammen vil det utgjøre et bra beløp. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 Ja, så klart, om dette blir en trend har Pearl Jam definitivt startet noe bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg