ilpostino Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 Jeg har bare positive opplevelser med komplett.no. Men i det siste har det blitt mindre og mindre handling fra komplett fra min side, grunnet høye priser. Dette er synd, kunne ønske de var den "priskjempen" de var for noen år tilbake.. 6485052[/snapback] word Lenke til kommentar
Patience Skrevet 13. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2006 Jeg tror ikke dere forstår at denne tråden handler ikke om å evaluere komplett på bakgrunn av tidligere opplevelser. Men at komplett tar seg tid til å svare på tråder her inne. Vær så snill å kutt ut snakket om erfaringer. Er ikke det som er hensikten å få frem.. Lenke til kommentar
Clint Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 Er poenget med tråden å uttrykke at komplett.no tar seg tid til å svare på tråder? Hehe, det er vel og bra det, men hva er vitsen i å lage en tråd som omhandler dette? Det fremkommer i stort sett alle tråder hvor komplett.no svarer allikevel... Lenke til kommentar
Beetlejuice Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 Tja, personlig er jeg litt skeptisk til skrytetråder siden det er godt mulig at trådstarter jobber i butikken, og har fått med seg noen kompiser til å støtte seg. Er også prinsipielt skeptisk til alt som er deleid av Stein Erik Hagen... Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 Er det noen databutikk som absolutt skal ha skryt så er det en lokal butikk som heter Flexi-Data..De har skikkelig service og veldig rimelige varer. Og har du fått problemer med en vare du har fått så står de ikke på bakbena og gjør ting vanskelig for deg...De er også veldig hyggelig når du snakker med de i butikken.. Stå på Flexi-Data Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå