Patience Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 (endret) Kjære Det er så UTROLIG bra at Dere tar oss diskusjon.no-brukere så alvorlig at dere tar dere tid til å informere oss, så vel som å svare og kommentere våre henvendelser/poster angående komplett.no her inne på forumet. Dere hviler ikke på laurbærblader høyt oppe i det blå. Men tør å stå på gulvnivå med oss - kundene deres. Jeg grisedigger det rett og slett.. *All honnør til dere for det* Endret 12. juli 2006 av Patience Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 All hail Komplett. Bra service ihvertfall, det er det Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 Har vært kunde hos komplett siden tidenes start, bestilte varene direkte fra butikken i sin tid og gikk senere over til webshoppen. Husker jeg riktig så var min aller første bestilling disse: ATI XPERT™@PLAY 4MB elns. og et Voodoo1 12MB addon-kort. Aldri hatt noe tull/problemer med retur av defekte varer. Lenke til kommentar
Crispin Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 Enig, har aldri hat noen problemer med komplett.no, viss noe har vært defekt eller jeg har hatt problemer, har jeg fått den hjelpen jeg trengte Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 ikke noe tull her heller Lenke til kommentar
Tåkelys Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 Enig, har aldri hat noen problemer med komplett.no, viss noe har vært defekt eller jeg har hatt problemer, har jeg fått den hjelpen jeg trengte 6479998[/snapback] Samme her Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 Er også veldig fornøyd med service og priser hos Komplett. Aldri vært komplikasjoner på verken kjøp, service eller returer. Varene har alltid blitt sendt neste virkedag, og det lille jeg har hatt av returer har blitt behandlet i løpet av to-tre dager. Har en litt annen oppfatning av Norek, som vi bruker som leverandør av et par produkter vi fører samt innkjøp av dataprodukter til bedriften. Aldri møtt mer arrogante kundebehandlere enn hos dem. Lenke til kommentar
Patience Skrevet 12. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2006 Fint & flott Men det vi diskuterer her er hvordan de gir oss feedback. Det er såvidt meg bekjent -ingen- andre aktører verken innen ISP eller netthandel som tar diskusjon.no-lesere så seriøst som komplett.no Det er DETTE jeg gir dem honnør til dem for.. Lenke til kommentar
hendelsesløysa Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 I hele dag har derimot komplett.no vært nede. Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 Man må huske at dette forumet tilhørte hw.no..hw og komplett er vel som hånd i hanske.. Lenke til kommentar
Patience Skrevet 12. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2006 Man må huske at dette forumet tilhørte hw.no..hw og komplett er vel som hånd i hanske.. 6480370[/snapback] Det sa meg like mye som blåbærsaft på fjøsveggen Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 I hele dag har derimot komplett.no vært nede. 6480344[/snapback] Og ingen andre enn Komplett.no åpnet en tråd her og beklager det hele rundt kl. 15 i dag. Lenke til kommentar
Patience Skrevet 12. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2006 I hele dag har derimot komplett.no vært nede. 6480344[/snapback] Og ingen andre enn Komplett.no åpnet en tråd her og beklager det hele rundt kl. 15 i dag. 6480551[/snapback] Exactly :-) Lenke til kommentar
NoWiSee Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 Ja. Det kan være at de koster litt mer enn de billigste nettbutikken. Men de har da også utrolig god service og det jeg liker mest, mulighet til å velge akkurat den sendingsmåten du ønsker. Hvis jeg trenger en del i morgen tidlig så velger jeg bare bedriftspakke over natt. Og det er ikke mange andre nettbutikker som pakker og sender på en søndag Lenke til kommentar
okidoki Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 Jaja, bra dere er fornøyde. Komplett ligger øverst på shitlisten min etter dem sendte meg varer jeg hadde avbestillt over 6mnd i forveien. Pratet med kundeservicen deres, men dem påsto nærmest at jeg var en løgner når jeg sa det var avbestillt for over 6mnd siden. Og det var jeg som måte betale posten for tabben deres... 6 måneders leveringstid........ på noe som var avbestillt.. Lenke til kommentar
reds Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 All applaus til Komplett, ja. Eksempel for andre webshoper, ja. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 Komplett er den butikken jeg stoler mest på. De har også bra utvalg. De er ikke billigest på alle områder, men på noen områder er de billige. Jeg driver ikke på noen måte reklame for noen butikker. Lenke til kommentar
okidoki Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 Skal heller kjøpe PC- deler av den lokale knarkeren før jeg bestiller noe fra Komplett. Lenke til kommentar
deepstar Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 Når det kommer til pakking av varer så blir komplett.no slått av netshop.no. Å pakke varer er noe netshop.no kan ! Leste dere det ? Lenke til kommentar
Clint Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 Jeg har bare positive opplevelser med komplett.no. Men i det siste har det blitt mindre og mindre handling fra komplett fra min side, grunnet høye priser. Dette er synd, kunne ønske de var den "priskjempen" de var for noen år tilbake.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå