Gå til innhold

Kjære komplett.no - litt skryt

Anbefalte innlegg

Kjære

no.gif

Det er så UTROLIG bra at Dere tar oss diskusjon.no-brukere så alvorlig at dere tar dere tid til å informere oss, så vel som å svare og kommentere våre henvendelser/poster angående komplett.no her inne på forumet.

Dere hviler ikke på laurbærblader høyt oppe i det blå. Men tør å stå på gulvnivå med oss - kundene deres.

Jeg grisedigger det rett og slett..

*All honnør til dere for det*

Endret av Patience
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har vært kunde hos komplett siden tidenes start, bestilte varene direkte fra butikken i sin tid og gikk senere over til webshoppen.

Husker jeg riktig så var min aller første bestilling disse:

ATI XPERT™@PLAY 4MB elns. og et Voodoo1 12MB addon-kort. :dribble:

Aldri hatt noe tull/problemer med retur av defekte varer.

Lenke til kommentar

Er også veldig fornøyd med service og priser hos Komplett. Aldri vært komplikasjoner på verken kjøp, service eller returer. Varene har alltid blitt sendt neste virkedag, og det lille jeg har hatt av returer har blitt behandlet i løpet av to-tre dager.

Har en litt annen oppfatning av Norek, som vi bruker som leverandør av et par produkter vi fører samt innkjøp av dataprodukter til bedriften. Aldri møtt mer arrogante kundebehandlere enn hos dem.

Lenke til kommentar

Fint & flott

Men det vi diskuterer her er hvordan de gir oss feedback. Det er såvidt meg bekjent -ingen- andre aktører verken innen ISP eller netthandel som tar diskusjon.no-lesere så seriøst som komplett.no

Det er DETTE jeg gir dem honnør til dem for..

Lenke til kommentar

Ja. Det kan være at de koster litt mer enn de billigste nettbutikken. Men de har da også utrolig god service og det jeg liker mest, mulighet til å velge akkurat den sendingsmåten du ønsker. Hvis jeg trenger en del i morgen tidlig så velger jeg bare bedriftspakke over natt. Og det er ikke mange andre nettbutikker som pakker og sender på en søndag :thumbup:

Lenke til kommentar

Jaja, bra dere er fornøyde. Komplett ligger øverst på shitlisten min etter dem sendte meg varer jeg hadde avbestillt over 6mnd i forveien. Pratet med kundeservicen deres, men dem påsto nærmest at jeg var en løgner når jeg sa det var avbestillt for over 6mnd siden. Og det var jeg som måte betale posten for tabben deres... :thumbdown:

6 måneders leveringstid........ på noe som var avbestillt.. :no:

Lenke til kommentar

Jeg har bare positive opplevelser med komplett.no. Men i det siste har det blitt mindre og mindre handling fra komplett fra min side, grunnet høye priser. Dette er synd, kunne ønske de var den "priskjempen" de var for noen år tilbake..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...