Naera Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 (endret) Jeg har et problem som jeg ikke finner ut av.. Jeg har prøvd utallige ganger å forandre på alle DIV's, men ingenting funker.. Websiden fungerer godt i IE, men ser helt ødelagt ut i FF.. LINKLINK Håper dere kan finne ut av dette.. Takk på forhånd! EDIT 1: Fjernet alle "Height", samme resultat.. Endret 12. juli 2006 av Naera Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 Hva trenger du XHTML til? Hvorfor ikke bruke HTML 4.01 Strict? Du har en ekstra - i kommentarene dine blant annet. Sjekk siden din hos www.w3c.com og rett feilene i hvertfall, se om det hjelper. Lenke til kommentar
galskapen Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 Prøv å legge til en footer med "clear: both;" Lenke til kommentar
Naera Skrevet 12. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2006 Prøv å legge til en footer med "clear: both;" 6479649[/snapback] Det kan jeg prøve.. Hva slags funksjon har dette...? Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 http://www.complexspiral.com/publications/containing-floats/ <= Grundig gjennomgang av det aktuelle problemet, samt ei forklaring på løysinga Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå