Gå til innhold

Ris / ros til overklokking / hardware.no

Anbefalte innlegg

Må bare få sagt det: det finnes ikke den ting som er så effektivt til å få meg ut av sengen om morgenen som tanken om at det kanskje er noe nytt på overstående internettsider.

Når det er sagt skal de også sies at det er den desidert største grunnet til at jeg aldri klarer å legge meg heller. Er alltid en eller annen post som man bare må lese, og så en til, og en til og en til.. (noen som kjenner seg igjen?.. :wink: )

Har ikke funnet ut om det er overklokking.no eller rett og slett hele internett som er vanedannende, men en ting er helt klart.. Jeg tror jeg er blitt avhengig.. :wink: var på sommerferie uten nett i to uker og den første uken hadde jeg nærmest abstinenser... (noen som kjenner seg igjen..) Knaskje jeg burde saksøke noen for et eller annet.. Nextgentel for avhengighet, eller kanksje Telenor som la linjen inn til huset eller grunleggeren av internett (ok, han /hun finnes vel ikke som enkeltperson da..)

Har vel egetlig ingen grunn til å skrive denne posten, men jeg følte at noe ville ut.. Anyway, keep up the good work!!

Mvh.

Dings

PS. post nr. 200

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...