JFM Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 jeg har en mx518.jeg lurer på om det går ann å programere knapp6 (den knappen som er helt oppå,som orginalt er satt som hurtigveksler) til å bli en "lunch winamp" knapp jeg kunne også tenke meg en snarvei til winamp på tastaturet. tastaturet har ingen ekstra knapper, bare standar knapper Lenke til kommentar
Stones_ Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 Hvis du har Winamp snarvei på skrivebordet så høyreklikker du å trykker egenskaper. Så kommer det opp en liten dialog boks og hvis du du ser litt nedover finner du et sted der det står: "Hurtigtast" du trykker på den bokstaven du vil ha f.eks. G, da blir hurtigtasten: ctrl+alt+G. Lenke til kommentar
JFM Skrevet 14. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2006 Hvis du har Winamp snarvei på skrivebordet så høyreklikker du å trykker egenskaper. Så kommer det opp en liten dialog boks og hvis du du ser litt nedover finner du et sted der det står: "Hurtigtast" du trykker på den bokstaven du vil ha f.eks. G, da blir hurtigtasten: ctrl+alt+G. 6480752[/snapback] tusen takk. kan desverre ikke hjelpe deg med cs problemet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå