-_Inferno_- Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 (endret) Hallo tenkte det var på tide med eit nytt tastatur ettersom mitt gamle er på god veg til kaputt. Tastaturet skal brukes til gaming men og til ein del skriving. Trenger hjelp Til å finne bra tastatur her:) Penger har eg nok av så ikkje tenk på det... Endret 12. juli 2006 av -_Inferno_- Lenke til kommentar
Stones_ Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 Dette er et helt standar med bra tastatur. Dette er et utrolig kult og bra tastatur, spesielt for gamere. Det her er et flott tastatur med funskjontaster. Et fint gamer tastatur med LCD og mange andre nyttige ting. Ikke norsk layout, men svensk. Svensk layout er ikke på lager hos noen butikker tror jeg. En av de her kanskje? Lenke til kommentar
tobbesen Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 HEI! Jeg sitter og venter på et razer Tarantula (Razerzone) Dette har ipod-dock muligheten for å trykke så mange taster du vil samtidig... og det registreres.. 32 kb minne... alt jeg har hatt våte gamer-drømmer om! lykke til! Mvh tob... Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 Dette bZerk tastaturet er helt greit.. litt kult med blått lys.. Lenke til kommentar
-_Inferno_- Skrevet 12. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2006 Var mange gode forslag. Men inegn som traff mitt i blinken. Vil helst ha eit litt stilreint tastatur men kan godt inneholda nåken hurtigtastar Traff på dette Logitech flat Ultra X virker uroleg fine å skrive på men ikke like god til gaming? Noen som har erfaringer med dette? Tar godt i mot nye forslag og.. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 Hei! Jeg har to slike i hus: Labtec Standard Keyboard 56 kr. Det er veldig behagelig, slitesterkt og bra. Jeg kan skrive på det i timesvis. (jeg programmérer) Anbefales. Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
-_Inferno_- Skrevet 12. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2006 Hei! Jeg har to slike i hus: Labtec Standard Keyboard 56 kr. Det er veldig behagelig, slitesterkt og bra. Jeg kan skrive på det i timesvis. (jeg programmérer) Anbefales. Hilsen, efikkan. 6479958[/snapback] Ikkje heilt det eg vil ha nei.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå