snorreh Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 Jeg er på jakt etter en passiv brikkesettkjøler noe a'la den grønne som er avbildet på dette hovedkortet: Saken er at den bør kunne monteres via hullene på siden av brikken og ikke være høyere enn maks 1.5 cm. Noen som vet hvor man kan få fatt i noe slikt, eventuelt har noe slikt liggende? Lenke til kommentar
Mit Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 dette var det eneste jeg fant som var så lite en av de tre bør kunne brukes, hvis du ikke skal ha den med vifta så må du sikkert kjøpe termisk lim i tillegg for og feste den, vet ikke om det følger med 3dfxcool Lenke til kommentar
snorreh Skrevet 12. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2006 dette var det eneste jeg fant som var så liteen av de tre bør kunne brukes, hvis du ikke skal ha den med vifta så må du sikkert kjøpe termisk lim i tillegg for og feste den, vet ikke om det følger med 3dfxcool 6479159[/snapback] Takk for den. Jeg har også vurdert denne løsningen, men jeg foretrekker en kjøler som kan monteres via hullene ved siden av brikken fremfor noe som må limes på. Jeg hadde egentlig håpet at noen forhåpentligvis hadde et gammelt defekt hovedkort liggende med en slik passiv brikkesettkjøler som på bildet overfor Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 (endret) Evt. denne: http://www.microplex.no/product.aspx?pid=ZMNB47J&mcat=c181 .... så sager man litt. Endret 12. juli 2006 av Okay Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå