Gjest Slettet+8745264 Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 (endret) Poster denne her, siden jeg tror dette har med skjermkortet å gjøre. På jobben kjører jeg laptopen som nevnt i emnetittel, ofte koblet til en dockingstation tilkoblet en Philips Brilliance 20" LCD-skjerm med oppløsningen WSXGA+. Bruker DVI mellom dockingstasjon og skjerm. Ved bruk av mus (både bevegelse og trykk) i optimal oppløsning (altså 1680 x 1050) opplever jeg av og til at skjermen hopper / blir svart et par millisekunder av gangen. Dette gjelder bare denne oppløsningen. Skjermkortet er et ATI Radeon X300. - Drivere til skjermkortet er oppdatert - Kabler og skjerm fungerer helt fint med andre laptoper - Testet VGA, men får da maks oppløsning på 1600x1200 Tips, anyone? EDIT: Problemet løst. Løsning: I ATI's Control Panel var det 2 options som kunne gjøres aktive hvis man hadde problemer med ustabil skjerm over DVI. Ironisk nok løste problemet seg ved å ikke velge disse. Endret 27. juli 2006 av Slettet+8745264 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå