Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Blant norges raskeste nett?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hmm, er ikke dette det samme som LYSE i Rogaland og endel andre som har begynt med det samme. Vet at Vesterålskraft har dette i Vesterålen og Lofotkraft er begynt i lofoten. Jeg har hatt dette i 3 1/2 år.

Tror dette kommer mer og mer men jeg synes ikke det er så sinnsykt billig da, og iallefall ikke i forhold til Sverige. Så her har Norgen endel å jobbe med før vi kunder blir helt fornøyd.

Lenke til kommentar

Er nok det samme systemet som lyse har. Men lyse har vel en sperre på 20Mbit/s. Men her får vi 50/25Mbit/s Er nemlig i tvil om eg skal ta imot tilbudet. Har egentlig ikke behov for det :blush: Er utrolig at de kan ha sånne priser på det. :wallbash:

Edit: :blush: Lyse har samme linje.

Litt for rask på tastene. :blush:

Endret av Absolut_vodka
Lenke til kommentar

Lyse leverer også 50/25. Dette selskapet samarbeider med Lyse :p (se her)

lyse1bk.png

Synes dere er sykt heldige dere som får tilgang til fiberbredbånd :) Selv bor jeg i Malvik (kan trykt beregnes som tettbebygd!) Der er det bare ADSL2+, lite artig å kjøre FTP server, Ventrilo server og Torrent på den linja :p (jeg gjør det). Synes nesten at jeg fortjener fiber bredbånd før deg :p

Edit: Du har vel ikke bruk for 50/25mbit? Holder langt med 20/10mbit :D

Endret av tommy_89
Lenke til kommentar
Kan vel nevnes at Troms Kraft leverer 100mbit fiber i Tromsø, www.tromskraft.no

Svalbard har vel også en rimelig heftig undersjøisk fiberkabel som skaffer beboerne der grei nok oppkobling til nettet.

6479115[/snapback]

Stemmer det, i sommer har de forresten tilbud på "Fibertilknytting og 10 Mbit internett for kr 299", noe som knuser Lyse!

Endret av tommy_89
Lenke til kommentar
Kan vel nevnes at Troms Kraft leverer 100mbit fiber i Tromsø, www.tromskraft.no

Svalbard har vel også en rimelig heftig undersjøisk fiberkabel som skaffer beboerne der grei nok oppkobling til nettet.

6479115[/snapback]

Stemmer det, i sommer har de forresten tilbud på "Fibertilknytting og 10 Mbit internett for kr 299", noe som knuser Lyse!

6479151[/snapback]

Takk for tipset :)

Der bestilte jeg 10Mbit for 299kr. mnd :thumbup:

Lenke til kommentar
Gleder meg til jeg kan koble fra kobberet her også.  Problemet er at det alt er ADSL2+, trådløst og kabel i nabolaget.  Det legger nok en demper på utbyggingen.

6479654[/snapback]

Samma her, men dette hjelper ikke akkurat: http://www.adressa.no/nyheter/okonomi/article686548.ece

"Litt" surt å bo en halv times kjøring fra Stjørdal, som får fiberbredbånd nå =/

Endret av tommy_89
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...