hargar Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 (endret) Jeg har nå jobbet lenge og vel med å lage et thumbnailsgalleri med css. http://www.tastaskolekorps.no/index.php?pa...lbum&album=test Jeg står derimot igjen med en bug jeg ikke finner utav. Thumbnailsene er lagt inni spans som er satt til display:table-cell og display:inline-block etter det. Dette er igjen lagt inni diver med display:inline. Problemet er at vidden på noen span klapper sammen i tide og utide i firefox. Du kan se problemet ved å høyreklikke på det første bildet i hver rad (ikke den øverste raden), ved å klikke på det, og når du kommer tilbake etter å ha sett stort bilde. De røde borderene er bare der for å vise hva som skjer. Antar at dette har noe med linkene å gjøre siden problemet forsvinner hvis jeg fjerner linken på bildet. Bug nr 2. IE viser scrollbarer på div#album når det vises stort bilde. Hva må til for å få bort disse? [Edit: Problem løst ved å fjerne margin på bilde] Håper noen kan hjelpe meg med disse to problemene. Edit: Har begynt å kode en helt ny løsning med floats. Link over har ikke lenger problemet. Denne posten kan slettes. Endret 12. juli 2006 av hargar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå