Gå til innhold

Lønningssatser for folk som vasker.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mitt forslag er en 100 per gang, alternativt 100 kroner timen. Går ikke ut fra at du er faglært?

Edit;: mitt forslag var til Anette, til mybigmouth ville jeg stilt krav om timelønn, men med eventuelt smusstillegg, si 500 kroner for å vaske oppkast.

Endret av gorber
Lenke til kommentar

Det er snakk om oppi 3 ganger helgene, og med vask mellom 12-14. Dsv at jeg har 2 timer å gjøre jobben på. Jeg tjener greit nok, og det er ikke noe prof. greier. Er bare fattern og en vennegjeng som leier ut et hus. Noen som har noen hjemmesider de kan peke til, slik at jeg har noe grunnlag til å klage?

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
"En far kan brødfø syv unger. Men syv unger kan ikke brødfø èn far.."

...sies det..

Hva med å "betale" tilbake alt det din far har gjort for deg ved å godta å gjøre en gjentjeneste for litt mindre enn man -kunne- ha fått?..

6576543[/snapback]

Fordi jeg kjøper bokstavelig talt min egen mat.

Lenke til kommentar
"En far kan brødfø syv unger. Men syv unger kan ikke brødfø èn far.."

...sies det..

Hva med å "betale" tilbake alt det din far har gjort for deg ved å godta å gjøre en gjentjeneste for litt mindre enn man -kunne- ha fått?..

6576543[/snapback]

Fordi jeg kjøper bokstavelig talt min egen mat.

6576573[/snapback]

MyBigMout:

Noe du selvsagt har gjort fra fødselen av ;-)

Jankee:

Takk Jankee :-)

Endret av Patience
Lenke til kommentar
Er da ikke hans feil at faren fikk han. Om du får unge skal du betale enkelt og greit, og ikke forvente at ungen står til disposisjon til enhver tid. Men ja. Når de er i alder av 14-18 bør de hjelpe til med småting.

6619201[/snapback]

Er vell ikke min feil at du ikke klarer å svare spøsmålet, som klart og tydelig var "hva er lønningssats for vaskehjelper..."

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...