Kick150 Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 Jeg vurderer å kjøpe en brukt en fra england, men hva med æ,ø og å? Jeg har lite kjennskap til Windows mobiler, så jeg er nødt til å spørre: Kan jeg installer norsk software (os) på denne inkl. disse bokstavene? Mobilen kommer med engelsk tastatur. Takk. Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 den kommer nok ikke med norsk nei, men du kan jo prøve å bruke en firmware fra dangaard. Medlitt triksing burde det funke Lenke til kommentar
aRez-AK Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 Er det ikke mest praktisk å ha æ ø å "fysisk" på tastaturet? Jeg ville heller prøvd å få tak i en norsk en. Eller kanskje det går an det og(bare at bokstavene ikke er lakket ned på tastene). Ellers håper jeg du får det som du vil Lenke til kommentar
Kick150 Skrevet 13. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2006 Takk til dere begg . Det burde vel kanskje være mulig å installr os på nytt da - med norsk? Hmm, får sjekke litt. Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 dangaard er den norske leverandøren, og på qtek s100 kunne man "hacke" in firmware fra imate jam som var nyere men da mista man norsk t9. Så det burde ikke være umulig Lenke til kommentar
Slartibartfast Skrevet 26. juli 2006 Del Skrevet 26. juli 2006 Dangaard har en bitteliten patch som sørger ofr æøå på skjermtastaturet, det fysiske tastaturet blir litt værre å endre utseende på, men om du lærer deg til hvilke knapper som skal brukes burde det vel vere mulig:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå