aldrimerforum Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 Idag fikk jeg meg jobb som telefonselger i Neras Dierkte. Dette er en bedrift som kun jobber for store som Telenor o.l. Jobben vil bestå av å selge ADSL abb. mm. Og gjør man det relativt bra, vil man kunne selge til bedriftsmarkedet, noe som er bedre betalt og behageligere.. Lønna består av provisjon + grunnlønn på 100kr timen (80,- i prøveperioden) Det er også karrieremuligheter. Nå VET jeg at denne jobben er MYE bedre enn å jobbe i MIX kiosk som befinner seg midt i utelivssentrum i Trondheim, langt utover natta. Men vet ikke hvordan jeg vil komme til å like jobben enda.. Man får 2 uker (!) kursing før man er igang for fullt. (en uke salg og en uke produktkurs) Hva syns dere? www.nerasdirekte.no Lenke til kommentar
NoviKaNa Skrevet 14. juli 2006 Del Skrevet 14. juli 2006 Sikkert fint det. Om det er karrieremuligheter avhenger vel av øyet som ser. Ville nok satset på å hvertfall fullføre en bachelorgrad før jeg hiver meg på en slik jobb som en karriere Lenke til kommentar
abcd423417984 Skrevet 14. juli 2006 Del Skrevet 14. juli 2006 Hvis det er telefonsalg så forvent å bli møtt med forakt. Lenke til kommentar
dafabnpeorbnajnb Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 (endret) Ikke ha for høye forhåpninger! Utrolig bra miljø blant selgerne, men det finnes en drittsekk her og der som du helt sikkert vil oppdage etter en stund.. Generelt en bra arbeidsplass, så ikke misforstå meg Seriøse produkter fra blant annet Telenor og Storebrand. Endret 11. desember 2012 av dafabnpeorbnajnb Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 25. juli 2006 Del Skrevet 25. juli 2006 Må bare spørre.. Hvor gammel må man være der? Lenke til kommentar
kenwi Skrevet 12. august 2006 Del Skrevet 12. august 2006 Må bare spørre.. Hvor gammel må man være der? 6557026[/snapback] Som regel ønsker man at selgerne som skal ansettes er fyllt 20, men det har også vært en del unntak fra dette hos Neras. Lenke til kommentar
Datajenta Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 Håper du er klar over at prøveperioden med 80 kr i timen er i 3 mnd hos Neras! Og at man må selge over minstesalget i snitt over en uke for å få provisjon. Holder du ut i 3 mnd på luselønn er det sikkert bra etterpå. Jeg ville bare advare deg. Lenke til kommentar
kenwi Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 Jobber du eller har jobbet der? Lenke til kommentar
Jarse Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 har nettopp starta å jobbe der, får 100kr i grunnlønn og ligger ca på 7 salg hver dag (950kr tjent pr arbeidsdag på 5timer), så er ikke akkuratt noe luselønn det er snakk om, er jo 195kr timen hos meg ihvertfall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå