smetho Skrevet 16. oktober 2002 Del Skrevet 16. oktober 2002 Heisann. Har et snodig problem. Dersom jeg tar musepekeren helt til høyre side av skjermen (skjermbildet altså :smile: Det er veldig plagsomt om jeg bruker scrollbaren for om jeg er for rask så forsvinner plutselig greia. Noen som har noe som helst peiling på hva det kan være? Vet liksom ikke helt hvor jeg skal begynne å feilsøke :smile: På forhånd takk for svar! Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 16. oktober 2002 Del Skrevet 16. oktober 2002 du har vel ikke tilfeldigvis tatt på støtte for to skjermer? dvs, du drar musepekeren over på den andre "skjermen"? Lenke til kommentar
Dings Skrevet 16. oktober 2002 Del Skrevet 16. oktober 2002 Høres ut som om du har klart å aktivere støtten for flere skjermer.. Høyreklikk på skrivebordet og se om deu har flere enn en skjerm i egenskaper. Hvis du har huker du vek den skjermen du ikke vil ha i posten over å "utvide skrivebordet til denne skjermen" Mvh. Dings Lenke til kommentar
smetho Skrevet 16. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2002 Nei, jeg hadde ikke det. Re-innstallerte driveren for 3. gang og nå fungerte det plutselig. Mystisk :smile: Jaja, takk for hjelpen ihvertfall! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå