Bleach Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 Etter mye fram og tilbake har jeg funnet ut at jeg mest sansynelig kommer til å kjøpe meg denne lcd skjermen! Link: http://www.mpx.no/aspx/produkt/prdinfovnet.aspx?plid=58916# Men før jeg bestiller vil jeg gjerne høre hva dere har å si om denne skjermen...? Kom med postive og negative ting, hvis dere har. Skal trosalt kjøpe en pc skjerm til 6000 her, så vil være sikker Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 En ting du bør være klar over, er at du legger en del penger i merket foran på skjermen! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 Du bruker nok mye penger på merket ja. Innsynsvinkelen er satt til kun 160 grader mot 178 som finnes på en rekke billigere skjermer. Tror du kan få en bedre skjerm til en langt billigere penge, men hold deg til 20" widescreen. Jeg kan ikke uttale meg om skjermen fordi jeg ikke har sett den. Ville likevel ikke kjøpt den da jeg ser på dens spesifikasjoner i forhold til pris. Se etter 20" Widescreen fra tre til fem tusen kroner. Nec har en 20" gaming til rundt fem tusen kroner. Ta en titt på den. Ellers har ViewSonic en bra 20" widescreen og som jeg ikke husker navnet på i farta. wx2025vm eller noe liknende. Kremen er selvfølgelig Eizo men de er litt dyrere. Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 Æh, ville nok ikke ha valgt den selv. Skal du først bruke litt penger på skjerm så kjøp en bra modell fra enten Eizo eller NEC (som Cleric nevner). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå