Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Bittorent "grønt lys"

Anbefalte innlegg

jeg har byttet mit speedToouch 510 med 546t2 og nå får jeg ikke grønt lys lengre bare gult noen tips

I 510 hadde jeg ikke åpnet noe porter bare slått av bannveggen har sjekket i 546t2 og der står ikke noe på heller

takk

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har samme router og samme problem! Prøvde å forwarde men det gikk dårlig. Jeg fikk satt opp static IP men når jeg skulle sette opp NAPT ble det stopp. Hvor er disse innstillingene??

10.0.0.138 ser slik ut. Ser ingenting som heter NAPT eller NAT der. Bruker foresten denne guiden på portforward.

Har også en trådløs router, nemlig Linksys WRT300N. Sånn sett har jeg da 2 routere. Slik jeg har forstått det kan dette by på problemer?? WRT300N har UPnP, men vet ikke om det hjelper.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Har samme problem med mitt 546t2 over til min Zyxel zyair G2000Plus (tråløse router)

får kjørt azureus når jeg kobler pc`n direkte på 546t2-ruteren men når jeg kobler pc`n på zyxel-ruteren så får jeg bare feilmeldinger i azureus..

I 546t2-ruteren så har jeg forwardet porten som azures bruker over til zyxel-ruteren (telenor står det som navn på den ser jeg).. og på zyxel-ruteren så forwarder jeg porten til min pc!

kjører upnp på alle tre (azureus, 546t2, zyxel) men det har ingen virkning ser det ut som!

Ett annet spørsmål er angående sikkerheten hvis jeg kjører bridge på 546t2-modemet/ruteren?

Har bestilt en Linksys WRT54GS og 9dbi antenner.. setter man den opp med firewall så blir vel det samme sikkerhet eller hva? (det samme med zyxel-ruteren)..

man slipper jo å konfigurere begge ruterne også!

den er jo enklere å administrere enn med speedtuch sin syns jeg.. (iallefall når man ikke får det til) :(

eller hva mener dere?

Lenke til kommentar
Når du har to routere kan du godt sette den første i bridge over til den neste ja. Eller du kan sette opp Zyxel routeren kun som AP dersom du liker grensesnittet til 546t2 bedre.

6587365[/snapback]

det var det jeg trodde :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...