Luta Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 heisann Nå har det seg slik at jeg strøyk i ett fag, siste året på allmen, altså VK2. dvs. at jeg ikke fikk generell studiekompetanse :/ saken er den at jeg hadde søkt på mange høyskoler rundt omkring i landet, som jeg såklart ikke kommer inn på nå. men da lurer jeg på hva jeg kan gjør neste år? for å komme ett skritt vidre i utdanninga liksom? vet jo jeg må ta opp det faget jeg strøyk i men hva kan jeg gjøre samtidig? å jobbe såklart, men hele planen var jo å gå skole i år. noen som har forslag eller? noen som er i samme situasjon? Lenke til kommentar
Xell Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 Sett deg ned og tenk veldig nøye gjennom hva du skal studere videre og vurder om det er noen fag du skal ta i tillegg som kan hjelpe deg i den videre utdannelsen. Lenke til kommentar
Luta Skrevet 12. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2006 jeg hadde jo søkt mange medialinjer: mediepilot, multimediateknologi, digital medieproduksjon osv...så vet jo hva jeg vil studere seiner. men hvor er det mulig å gjøre dette da? på en høyskole? bor i trondheim. og hvilke fag kan jeg ta opp som er viktig for dette? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå