B-Man Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 Har brent ut en dvd-plate med mp3 filer som Backup av mp3'en min. Å når Nero kjører "data verification" etter brenning kommer den ut med 2 - 3 sectorer som ikke er like som kilden. Disse er 2148828, 2001985 og 867824. Så lurte jeg på, om det er mulig å finne ut nøyaktig i hvilke fil disse sektorene er. Istedet for å sitte å høre igjenom 900 sanger som har en samlet spilletid på over 65 timer. For da kunne jeg ha hørt hvilke sanger det evt var skade på og sjekka om jeg fortsatt kunne bruke plate som en bakcup? Har Nero 6.6.1.4. og BenQ DW1625 LightScribe. Lenke til kommentar
BearCat Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 Det enkleste/raskeste/tryggeste vil være å brenne en ny DVD .... Kanskje noe å sjekker ut : Hvilke DVD plater bruker du (og media ID) ? Hvilken brenner firmware ? Hvilken brenne hastighet ? Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 IsoBuster har sector viewer du kanskje kan bruker for identifisering av hva som ligger der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå