Straffa Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 Oscar winner Denzel Washington is rumored to be up for the role of "Master Chief" in Fox/Universal's film version of the Microsoft/Bungie videogame sensation Halo. That's according to the Dark Horizons movie news website. Link Lenke til kommentar
DP Rusher Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 En meget verdig person spør du meg. Lenke til kommentar
_Evolution_ Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 (endret) Håper de tar Vin diesel (hvis det ikke er valgt da) han er sinnsyk kul. edit: nå sier jeg det til de framtidige leserene. det var en spøk. les innlegget mitt lenger ned :!: Endret 12. juli 2006 av _Evolution_ Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 Håper de tar Vin diesel (hvis det ikke er valgt da) han er sinnsyk kul 6479095[/snapback] Håper du prøvde å være morsom der? Denzel Washington ville være bra til den rollen... (fantastisk skuespiller) Lenke til kommentar
Mala Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 Håper de tar Vin diesel (hvis det ikke er valgt da) han er sinnsyk kul 6479095[/snapback] Hurra! Uansett så hadde mann ikkje sett så mye til karen Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 Hva er vitsen da? Man må jo ha stemmene til MC fra spillet! (Michael Ironside?) Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 Siden MC aldri sier så mye, kunne de bare fått inn Samuel L. Jackson med sin infamøse "Mother fucker!!"-replikk. Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 En meget verdig person spør du meg. 6478649[/snapback] Definitivt. En av de få store skuespillerne idag, som vil bli husket om 50 år. Håper de tar Vin diesel (hvis det ikke er valgt da) han er sinnsyk kul 6479095[/snapback] Vin Diesel er en elendig skuespiller, og bør holde seg til filmer om rånebiler, eller evt barnepass. Lenke til kommentar
_Evolution_ Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 (endret) En meget verdig person spør du meg. 6478649[/snapback] Definitivt. En av de få store skuespillerne idag, som vil bli husket om 50 år. Håper de tar Vin diesel (hvis det ikke er valgt da) han er sinnsyk kul 6479095[/snapback] Vin Diesel er en elendig skuespiller, og bør holde seg til filmer om rånebiler, eller evt barnepass. 6479770[/snapback] det var en spøk :!: :!: :!: edit: bare for å si det blir jeg kjempeglad om de velger han. (det er jo ikke sikkert). Han er en av de beste skuespillerene jeg vet om. Endret 12. juli 2006 av _Evolution_ Lenke til kommentar
aspic Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 Vin Diesel er jo ikke med i en film med mindre det er 4 eksplosjoner i hver scene Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 det var en spøk :!: :!: :!:edit: bare for å si det blir jeg kjempeglad om de velger han. (det er jo ikke sikkert). Han er en av de beste skuespillerene jeg vet om. 6479961[/snapback] Hvem mener du her? Spøkte du om at du syns Diesel er bra eller ikke? Denzel Washington er helt topp. Men såvidt jeg har forstått det viser ikke MC ansiktet sitt noe særlig? Er vel egentlig samme hvem de putter inni kostymen. Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 Det er ikke Uwe Bowl som skal har regien i denne filmen også? Eller, han skal ikke mobbes helt, han lagde en veldig bra film i 2002, Blackwoods Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 Kunne tenkt meg at Alex Proyas regisserte, synes han gjorde en meget god jobb på irobot, og at stilen i den filmen ville passet en Halo film ^^ Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 Nå er det vel Peter Jackson som har fått den rollen (som regissør... ), eller er han bare producer? Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 Synes en Halo-film høres litt rart ut, jeg. Store Masterchief som går rundt og splatter aliens. Håper de får til noe bra. Men Denzel Washinton høres bra ut. Lenke til kommentar
StaBBer Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 I boken Fall of Reach, ble det ikke nevnt at MC er hvit? I såfall vet jeg ikke helt, men han skal jo ha på seg MJOLNIR drakten mesteparten av tiden, så det hadde vel gått greit. Håper bare at han som har stemmen i spillene, også har stemmen som MC i filmen. Viss ikke vil det bare høres rart ut etter min mening. Lenke til kommentar
_Evolution_ Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 Hvem mener du her? Spøkte du om at du syns Diesel er bra eller ikke? 6480187[/snapback] Jeg synes vin diesel har gjort ett par bra filmer (fast and the furius og riddick), men ikke sjangs om han er bedre enn denzel washington. det jeg spøkte om var at vin diesel hadde passet best. Han kunne sikkert gjort en grei jobb, men denzel washington er mye bedre. En annen som hadde vært bra hadde vært sylvester stallone. I filmene sier ikke han så mye, lik MC og de er ganske lik synes jeg. (er fan av sylvester stallone) Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 The Rock som Master Chief, og James Earl Jones med stemmen. Ja takk Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 The Rock som Master Chief, og James Earl Jones med stemmen. Ja takk 6484382[/snapback] Hvorfor det? Skal han ta av seg masken? Da knuser jeg TV'en. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 The Rock som Master Chief, og James Earl Jones med stemmen. Ja takk 6484382[/snapback] Hvorfor det? Skal han ta av seg masken? Da knuser jeg TV'en. 6484612[/snapback] Eh, nei? Master Cheif er jo ganske høy er han ikke? The Rock er jo ganske sterk, og med James Earl Jones med stemmen til Master Chief kan det jo ikke gå galt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå